SOL List WA 2017 Disappeared...

Blackbird

New Member
Klein beetje 'paniek' hier. De SOLlist van WA is 'ineens' verdwenen...
Nu weten we dat rond 1 juli een nieuwe lijst verschijnt. Maar duurt dat echt vanaf maart t/m juli dat ze hem verversen? Er staat namelijk ook dat er geen visa's worden afgegeven zolang de lijst onder constructie is.

Nu hopen we heel erg dat ik met de nieuwe IELTS test de benodigde scores behaal maar als we dan niet direct mijn work assesment in kunnen leveren, gaat er weeeeeeer zoveel tijd verloren...

Heeft iemand ervaring met dit verschijnsel? THX!
 
WA heeft een aantal visa bevroren op dit moment. De verkiezing is gewonnen door Labor en die willen alles eens goed onder de loep nemen.
Er staat niet bij wanneer er nieuws komt over de lijst. Ook niet 1 juli, helaas. Het is onder review
The Western Australian skilled migration occupation list (WASMOL) is currently under review. While this review is underway intending migrants will not be invited to apply for Western Australian State nomination.
Sorry, geen goed nieuws.....
 
Zo zie je maar weer. In VISA land is alles (on)mogelijk.

Zo'n zinnetje kan voor een boel mensen een vreselijke klap zijn Waarbij ik niet zeg dat ze de CSOL niet onder de loupe moeten nemen hoor, business as usual. Maar kan vervelend zijn. Dus mensen: als je een kans hebt en je wilt het echt. WACHT NIET AF.
 
WA heeft een aantal visa bevroren op dit moment. De verkiezing is gewonnen door Labor en die willen alles eens goed onder de loep nemen.
Er staat niet bij wanneer er nieuws komt over de lijst. Ook niet 1 juli, helaas. Het is onder review
The Western Australian skilled migration occupation list (WASMOL) is currently under review. While this review is underway intending migrants will not be invited to apply for Western Australian State nomination.
Sorry, geen goed nieuws.....

Een Western Australia Labor dingetje.
En maar zeuren als de POTUS een aantal grenzen dicht wil gooien, om eerst eens uit te zoeken wat er precies fout kan gaan.....
 
Nou.....

Laten we zeggen dat Labour niet op ras/geloof/land van afkomst filtert. Hier is alles of niets. In dit geval niets voor werk visa. Maar open voor andere visa.

Maar off topic...
 
Back
Top