Songfestival

Lin

XPdite Sponsor
Het Nederlandse meidentrio Treble is er niet in geslaagd één van de tien felbegeerde tickets voor de finale van het 51ste Eurovisie Songfestival te bemachtigen. De zusjes Djem (18) en Niña (20) van Dijk en Caroline Hoffman vertegenwoordigden donderdag tijdens de halve finale van het festival de Nederlandse driekleur met het nummer Amambanda, een nummer in hun eigen Treble-taal.


Vanavond het Eurovisie songfestival op SBS gekeken...
Nederland is niet door naar de finale, geen nieuws voor de mensen nog in Nederland natuurlijk.
Jammer, was leuk geweest zaterdag!

Groetjes Lin

Ps: Iris wist nog wie ze waren! In Nederland waren ze veel op Nickolodeon en Net 5 te zien :roll:
 
 
Tjonge jonge jonge,

Wat een bedroevend niveau... :-(

Ik vond het liedje van Treble vooraf eigenlijk heel irritant, maar tussen al de bagger een goede uitschieter.

Maar sinds de oostbloklanden in opkomst zijn stemmen ze alleen maar op elkaar.


Ik vind dat we niet meer mee moeten doen, verlaag jezelf niet en blijf lekker thuis.
 
[quote author=Bartman link=topic=4728.msg59976#msg59976 date=1148062354]
Tjonge jonge jonge,

Wat een bedroevend niveau... :-(

Ik vond het liedje van Treble vooraf eigenlijk heel irritant, maar tussen al de bagger een goede uitschieter.

Maar sinds de oostbloklanden in opkomst zijn stemmen ze alleen maar op elkaar.


Ik vind dat we niet meer mee moeten doen, verlaag jezelf niet en blijf lekker thuis.
[/quote]

Helemaal mee eens, ik heb al geen eens zin meer om er naar te kijken.

@r2d2 Vond je ze zo goed dan?????????? :-D :-D :-D

Mariette
 
Het gaat niet meer om het lied of het tekst maar om het ""LOOK"" :cry2: :cold:
Hoe naakter en smeriger hoe meer punten!!!Van mij mogen ze er mee stoppen!!!! :bangingdoor:
 
Ik vond die Treble gevallen echt super irritant of laat ik zeggen "Terrible".....de Treble in de groene jurk was zo enthousiast dat ze volledig uit de maat sprong af en toe.

Finland - 10 points :-D..........wat een ramp zeg.... leuke schoenen :up:

Nou the standards zijn wel een beetje afgedreven het leek wel een bikini & boob contest....waar zijn de tijden van "ding-a-dong"  :-D :music:

Happy singing
Syl
 
Het was echt allemaal bagger; de enige echte uitschieter vond ik eerlijk gezegd Finland ;) Zij deden echt iets wat niemand deed of (volgens mij) nog nooit op het sonfestival heeft gedaan. Qua orginaliteit krijgen ze sowieso mijn stem.
 
[quote author=gerard link=topic=4728.msg59990#msg59990 date=1148075520]
Hoe naakter en smeriger hoe meer punten!!!Van mij mogen ze er mee stoppen!!!! :bangingdoor:
[/quote]

van mij mogen ze er juist mee doorgaan, ik zet de tv wel op mute  :evil:
 
Well they did it........The end of Eurovision as we know it :-D :-D

2105_eurovision_a.jpg
 
[quote author=FOL link=topic=4728.msg60030#msg60030 date=1148124673]
[quote author=gerard link=topic=4728.msg59990#msg59990 date=1148075520]
Hoe naakter en smeriger hoe meer punten!!!Van mij mogen ze er mee stoppen!!!! :bangingdoor:
[/quote]

van mij mogen ze er juist mee doorgaan, ik zet de tv wel op mute  :evil:
[/quote]
Ik heb dus toch iets gemist.  :cool:
 
inderdaad, gewoon mee doorgaan maar dan onder een andere naam, iemand een idee ?(met zingfestival heeft dit niks meer te maken)
 
go finland ^^  :dancing: :humble: bter dan dat andere gezeik... wat voor muziek luistere de meeste mensen hier eigenlijk ??? ik ben zelf meer van hard rock,rock,death metal,industrial,darkwave enz
 
[quote author=wezep link=topic=4728.msg60169#msg60169 date=1148314326]
go finland ^^ :dancing: :humble: bter dan dat andere gezeik... wat voor muziek luistere de meeste mensen hier eigenlijk ??? ik ben zelf meer van hard rock,rock,death metal,industrial,darkwave enzAC/DC  :up:
[/quote]
 
[quote author=Jack link=topic=4728.msg60170#msg60170 date=1148314416]
[quote author=wezep link=topic=4728.msg60169#msg60169 date=1148314326]
go finland ^^ :dancing: :humble: bter dan dat andere gezeik... wat voor muziek luistere de meeste mensen hier eigenlijk ??? ik ben zelf meer van hard rock,rock,death metal,industrial,darkwave enzAC/DC  :up:
[/quote]
[/quote]

hhaha jah die ook :p
 
Ik vind dat Hans het bij de goede eind heeft :up: Verander de naam en laat het inhoud voor wat het is.

:dance:  WHAT DOES A COUNTRY DO TO YOU !!!!  :dance:


Dan kan ik begrijpen dat iemand vals gaat zingen, Of de dodenrijk naar boven haalt :angeldevil: of iemand uit zijn of haar kleren gaat :applaus:

Ik denk dat Australie, als íe mee deed, zou winnen :up:
 
Wat ik dus echt geweldig vind is dat een band als dit zo ver kan komen en dan ook nog eens de favoriet van het hele festival blijkt te zijn. Als je even de ranzige koppen en idiote kostuums weg zou halen en je zou de mannen/vrouw van Lordi "normaal" op het podium zien was het echt al een hele verbetering, want de muziek is echt niet verkeerd.
Heb inmiddels wat meer liedjes van ze gehoord en kan het eigenlijk wel plaatsen in het oude metallica-tijdperk. Niets mis mee, maar die pakken..... Die maken het gewoon eng ;)
 
Back
Top