Songfestival

Een beetje :eek:fftopic: maar nu begrijp ik waarom een bekende van mij vorig jaar tegen de europese grondwet heeft gestemd. Zijn motivatie:

"Dan gaan wij in zee met allemaal landen die ons geen punten gunden in het eurovisie songfestival"  :-D
 
[quote author=hawk link=topic=4728.msg60250#msg60250 date=1148383009]
"Dan gaan wij in zee met allemaal landen die ons geen punten gunden in het eurovisie songfestival"  :-D
[/quote]

aha, was dat het. het is ons niet gegund!@#    als ik eerlijk ben.....amanbanda :dizzy:  was ook niet echt fantastisch.
 
Zijn wij nu ook verlost van Treble liedjes op de radio? :yawn:

Dat zou een vooruitgang zijn! Ze wilden zelf al naar Japan emigreren geloof ik....
 
@Wezep, helemaal mee eens Go Finland :happy:
Ben blij dat ze gewonnen hebben met 292 punten :up:
 
Nou, en ik vind dat hele E.Festival een strieste boel geworden. Er zijn ECHT wel betere songs te vinden in al die landen en dan die Finse shit. Ik kijk niet eens meer, ik word er triest van.

Ding-a-dong ja. Alhoewel die tekst niet erg bie was, was de muziek toch leuk!

My two cents.
 
Tja... over smaak valt gelukkig niet te twisten ;)

Krijg meteen een flashback naar een paar jaar terug. Toen was een lelijke tweeling erin geslaagd om naar het songfestival te gaan voor NL dacht ik. Later bleek dat die 2 meiden helemaal niet konden zingen...

Het songfestival had voor mij al afgedaan toen ze besloten hadden dat je niet meer in je moerstaal hoefde te zingen.
 
Ik kijk al in geen jaren meer naar het eurovisiesongfestival omdat ik het niveau zo ontzettend laag vind,ik erger me al jaren aan het feit dat er het hele jaar door wel redelijke nederlandstalige liedjes voorbij komen en als er dan voor het grote songfestival uitgezocht moet worden komen er toch de meest eigenaardige deuntjes voorbij.

gelukkig mag het dan nu in het Engels, en dan bedenken ze weer iets wat niet eens op Engels lijkt. Toch vond ik het best wel een aardig deuntje.

groetjes Manja :)
 
Back
Top