Soort member

Joop Smits

New Member
Hoe zit dat eigenlijk met de "rangorder" hier, new member, junior member enz.
Niet dat 't me iets uitmakt, ben alleen nieuwsgierig.

Groetjes Joop
 
.....hoe meer je online bent en hoe meer posts je hebt geplaats wordt je member, advanced, full etc...

Dan heb je ook nog een xpdite sponsor member:
de mensen die een bedrag hebben gedoneerd aan xpdite zodat de kosten om deze site draaiende te kunnen houden kunnen worden gedekt (ter info, Lost is degene die dit heeft opgestart, vrijwillig, en om hem te steunen en dit goede werk door te laten gaan is het een dankbaar gebaar voor diegene die veel aan het forum hebben gehad (of gewoon te veel geld hebben die ze aan een goed doel willen schenken :up:) om een donatie te doen.....

verder heb je nog de moderators: zij houden vrijwillig deze site up-to-date en zorgen dat alles overzichtelijk blijft.....

Meteen voor mij een gelegenheid om alle mensen die dit forum mogelijk maken heeeeeeeel erg te bedanken! Ik heb er heel veel aan gehad, heel veel leuke mensen leren kennen en contacten opgedaan, die zoals we allemaal weten ook verder gaan in australie :up:

Gr. Sab
 
[quote author=Sabien link=topic=2910.msg32581#msg32581 date=1129925349]
Meteen voor mij een gelegenheid om alle mensen die dit forum mogelijk maken heeeeeeeel erg te bedanken! Ik heb er heel veel aan gehad, heel veel leuke mensen leren kennen en contacten opgedaan, die zoals we allemaal weten ook verder gaan in australie :up:
[/quote]

Nou daar wil ik me toch zeker even bij aansluiten! Was altijd erg argwanend voor wat betreft forums. Maar dit forum is werkelijk verslavend! En ook dankzij XPDite hebben San en ik onze papieren zonder bureau kunnen invullen!

Gr. Lin :bye:
 
Wil me hier meteen bij aansluiten. Ik ben héél af en toe te vinden op een paar andere forums, maar ban daar na een paar minuten uitgekeken. Ik kom toch iedere keer weer terug hier. Het is al gezegd, verslavend.

Maar ook oer gezellig.

Keep up to good works!! :up:

Rene
 
Ikke ben Senior Member, I believe, en ik kreeg een prachtige fles rode wijn toen ik werd gepromoveerd tot die eerbare status en kreeg bovendien een fles champagne bij mijn 200e post.

Inderdaad verslavend ja!
 
Kreeg jij rode wijn als senior member? Wij kregen de "lonely planet Australia" toen we XPdite sponsor werden... Misschien een ideetje Annemiek  :up:.  En bij elke honderd post krijg je toch een fles champagne. Bij ons in ieder geval wel....  :?

Misschien kan Syl ons vertellen wat er gebeurd bij 1000 posts? Hoewel ze van het weekend in een nieuwe auto reed (toch Syl  :wink:)  :up:. Ik ga gauw nog even posten!
 
[quote author=jufrebekka link=topic=2910.msg32963#msg32963 date=1130205394]
Misschien kan Syl ons vertellen wat er gebeurd bij 1000 posts? Hoewel ze van het weekend in een nieuwe auto reed (toch Syl  :wink:)  :up:. Ik ga gauw nog even posten!
[/quote]

Ooooooh! Ik ben er bijna!!! Heb een auto nodig!! :-D
 
[quote author=jufrebekka link=topic=2910.msg32963#msg32963 date=1130205394]
Kreeg jij rode wijn als senior member? Wij kregen de "lonely planet Australia" toen we XPdite sponsor werden... Misschien een ideetje Annemiek  :up:.  En bij elke honderd post krijg je toch een fles champagne. Bij ons in ieder geval wel....  :?
[/quote]

Geinponum!

Hoeveel kost het om de XPdite site een jaar te laten lopen eigenlijk?
 
tsja....ik weet het.....kom net thuis MET mijn nieuwe auto (maar zonder kroontje da's dan weer niet zo netjes kan ik ook doneren vanuit het verre Australia??).

Maar inderdaad het was geheel overwachts maar daar stond hij dan, voor de deur....een nieuwe auto, Oranje van kleur met een rood-wit-blauwe spoiler. Heerlijk hoor om dat zo voor je deur te zien staan met wapperende wimpel (ook inclusief. :)  vooral doorgaan dus........

Groetjes
Syl
 
Dan ben ik toch wel erg uitverkoren;
Met mijn 500ste post kreeg ik de uitnodiging om een Hummer op te halen als felicitatie. Ik heb een fijne Citroen BX, en heb er daarom maar voor bedankt en gezegd het geld maar in het forum te storten.
Kreeg als bedankje een fles champagne!!

:donttell: :lol1: :lol1: :loldevil: :loldevil: :rotflmao: :rotflmao:

En gij geleuf het??

Ja hoor!!! :wink:
 
Binnenkort kunnen we het 1000 ste forumlid verwelkomen.

Sjeesus, wat moet die dan wel niet krijgen als welkomstgeschenk?

:-o
 
Hahaha schat, je hebt gelijk, nog plaats genoeg!  :-D  :-D  :-D  :lol:  :lol:  :lol:

Sara (yep het vrouwtje van den Hans)
 
OH, NO!!!
HEAVEN FORBID, NOW WE'VE TWO AT THE SAME TIME BRAGGING ABOUT NT.

Waar gaat dit forum naar toe??

:lol1: :lol1: :rotflmao: :rotflmao:
 
@ Syl,

Nu Lost in Tasmanie zit, zal hij vast wel een Australische rekening hebben waar je kan storten! Hij is alleen way moeilijk bereikbaar op het moment. :up:
 
[quote author=sarabaes link=topic=2910.msg33002#msg33002 date=1130224423]
The virus is spreading!

:lol: :lol: :lol: :lol:


[/quote]HEY, DIT [size=14pt]NT[/size] GEBEUREN IS HARTSTIKKE   :eek:fftopic:

Dit draadje ging toch over het soort member???

Ik begrijp het al. Jullie zien dit draadje als een methode om te zien hoeveel members een voorkeur hebben als NT member, ten opzichte van de rest.
:lol1: :loldevil: :lol1: :loldevil:
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=2910.msg33010#msg33010 date=1130225008]
@ Syl,

Nu Lost in Tasmanie zit, zal hij vast wel een Australische rekening hebben waar je kan storten! Hij is alleen way moeilijk bereikbaar op het moment. :up:
[/quote]

Ik heb zo'n maand geleden geld overgemaakt op een nederlandse rekening. Ik heb een paar dagen geleden een e-mail van Lost gekregen dat hij, zodra hij even tijd heeft, nav de reeds gedane stortingen, de kroontjes zou verwerken.

Rene

ps. Anders kan je hem altijd een e-mail sturen.
 
Back
Top