Iemand die een winkel binnenstapt en niets koopt is toch een klant. Dus als een winkel de 1000ste klant wil belonen met een schijnwerper-aanval, irritante microfoon en een bos verwelkte bloemen, dan moeten alle klanten meegeteld worden, dus ook de rondkijkers.
Om de relatie met dit forum te leggen:
Iedereen die zich ooit geregistreerd heeft, is een forumlid. Zo simpel is het.
En wat betreft de donaties:
Er wordt al genoeg gelobbiet om donaties te schenken. Er lopen verschillende draadjes hierover en iedere keer wanneer iemand iets post, dan wordt het betreffende draadje weer onder de aandacht gebracht, zodat forumleden steeds weer opnieuw de kans krijgen iets te doneren. Met andere woorden, het is overdreven om daar nu weer iets voor op te starten.
Daarnaast vind ik dat forumleden niet teveel moeten worden gepoesjt iets te doneren. Wil je iets doneren, dan doe je dat, wil je niets doneren, dan doe je dat niet. Ieder zijn eigen keuze. Ik vind het veel belangrijker dat vragen van forumleden beantwoord worden in plaats van het vaak eindeloze gechat en gelobby.
Overigens is het ook zo dat doneren aan een forum niet gebruikelijk is. Wat dat betreft zit Xpdite gewoon goed met zoveel gulle gevers.
Ik heb iets gedoneerd omdat ik dit forum geweldig vind en mijn bijdrage wil leveren aan het instandhouden ervan. Dus niet eens zozeer om de hulp die ik inmiddels heb gekregen. Als ik Lost in Oz tegenkom dan trakteer ik hem ook nog eens op een heerlijk biertje.
Dit is slechts mijn mening en die is niet heilig.