Sponsorship aanvragen ná aanvraag Skilled Independent 175?

Jacob en Marije

New Member
Hallo!
Is het mogelijk om, nadat je een aanvraag voor de 175 hebt gedaan én op de CSL staat, alsnog een aanvraag voor sponsorship in te dienen om de boel nog meer te bespoedigen? Mijn beroep staat nl ook op sponsorlist QLD. Medicals inmiddels ook voltooid én we gaan met de VOG bezig. Of ben ik nu veel te ongeduldig.... (ja dus!) En, zijn er mensen op dit forum die een 175 hebben aangevraagd en op de CSL staan, die al een CO hebben?
Dank!
groetjes Marije
 
Hoi Marije,
ik weet niet zeker, maar volgens mij heeft Catkin dit ook geprobeerd.
Maar je kon dan een bepaald visum alleen omzetten naar een ander bepaald visum, en ook echt geen andere. dus ik weet niet zeker of dat nu die twee zijn die jij zegt..
Anders even Catkin PM sturen.
succes
 
Ik sluit me aan bij Stefmar.

Als jullie in december 'gelodged' hebben zullen jullie denk ik niet al te lang meer hoeven te wachten  :up:

Geduld.......
 
[quote author=Gwen link=topic=10213.msg142946#msg142946 date=1247472998]
Hoi Marije,
ik weet niet zeker, maar volgens mij heeft Catkin dit ook geprobeerd.
Maar je kon dan een bepaald visum alleen omzetten naar een ander bepaald visum, en ook echt geen andere. dus ik weet niet zeker of dat nu die twee zijn die jij zegt..
Anders even Catkin PM sturen.
succes
[/quote]

Je kan inderdaad een 175 visa omzetten naar een 176 (state sponsorship), zonder extra kosten. Ik vermoed alleen dat het omzetten onderhand meer tijd gaat kosten dan de termijn dat jullie een visum zullen krijgen. Als je op de CSL staat zou ik zelf daarom wachten...
 
Gewoon nog even geduld hebben. Wij hadden dat ook niet en ondanks dat we op de CSL stonden, hebben we toch  nog een sponsorship van WA geprobeerd te krijgen. Had geen nut meer. We hadden ons visum uiteindelijk voor we een reactie terug kregen van WA omdat daar de wachttijden nu enorm oplopen. Iedereen die niet op de CSL staat, probeert het nu al op deze manier.

Helaas, nog even nagels bijten, je bent er bijna....
 
Gewoon doorbijten, ze zijn echt wel bezig met de CSL. Jullie hebben nu al alles ongeveer klaar liggen, zou zonde zijn om er nog meer werk in te steken. Jullie zullen binnenkort wel een CO hebben!

Groetjes,
T
 
Back
Top