Sponsorship SA approved!!!!

Sambo

Member
Het was even spannend omdat ze ons beroep van de lijst in SA hebben verwijderd, maar vandaag de status gecheckt en onze aanvraag voor state sponsorship van SA is APPROVED  :up:.

Heel blij nu en z.s.m. bij DIAC ons visum aanvragen! Geeft toch een goed gevoel....
 
Gefeliciteerd!! En nu je aanvraag snel indienen, dan kan het lange wachten beginnen ..
Good luck!
 
Proficiat Sambo,
Weer een Brabander naar het Zuiden van Australie !

Voor wanneer staat de reis geboekt ?
 
Hartstikke goed, zeg !!!
We blijven het opvolgen...Good luck with the rest of the process :up:
Greetz, x-je
 
:congrats:
net op tijd dus! Nu snel indienen en join up met de rest ons wachtenden  :up:

Groetjes Ingrid
 
Goed zo!!! Van harte! Ik had hetzelfde: beroep van de lijst SA af, maar op de valreep nog een akkoord! Wij hebben zelf na indienen DIAC ruim zeven maanden in een zeer nerveuze wachtstand gezeten en vier weken geleden gehoord dat de visa waren toegekend!
Wat er dan door je heengaat....... :lol:
Succes met wachten, het komt er uiteindelijk echt wel!
 
Ook van harte gefeliciteerd Jolly!

Ik teken er meteen vandaag voor als het 7 maanden duurt voordat we uitsluitsel krijgen. Zijn jullie goed op de hoogte gehouden hoe het met jullie aanvraag stond of was het 7 maanden niets gehoord en toen opeens een ja???

En wanneer hebben jullie de medicals gedaan? Meteen al of eerst gewacht op het verzoek van jullie CO?

Hoor het graag, want elke keer als je weer een stapje verder bent komen er nieuwe onduidelijkheden naar voren.

En iedereen bedankt voor jullie felicitaties!

Sambo
 
@ Sambo: thanx! Met een beetje mazzel zou je nog dit jaar uitsluitsel kunnen krijgen met het indienen van de aanvraag in mei....nu met de nieuwe prioriteiten voor state sponshorship liggen de meeste wachttijden zo rond de 7, max 8 maanden (incl die van de Britten zelfs die we nauwlettend volgen).
Wij hebben de medicals en VOG al vooruit gestuurd (was een risico) maar dat was op advies van Buysse en heeft gelukkig goed uitgepakt! Werden wel wat nerveus met de max geldigheidsduur van een jaar voor medicals en VOG....zou je nog maar even hebben om er naartoe te gaan alles bij elkaar opgeteld...Uiteindelijk hebben ze de datum waarop we 'binnen' moeten zijn (enter before ...date) op de datum gezet waarop zij de medicals hadden ontvangen....heel netjes dus. Zat nl nog een paar weken tussen verzending en ontvangst.
Dat we het visum toegekend kregen zag ik toevallig op de dag dat het toegekend was en ik nog toevalliger de link tegenkwam naar de Online application status inquiry.. typte alle gegevens eens in (ongeduldig als ik na 7 maanden wachten was en met alle nieuwe ontwikkelingen in visaland al onzeker of het uberhaupt zou lukken) en daar zag ik ineens dat het approved was.....nog maar net een uurtje ofzo....dus wist het eerder dan het emigratiebureau zelf en heeft nog uren geduurd voordat het bevestigd kon worden (grant letter was nog niet eens binnen)..als ik die link eerder had geweten, had ik waarschijnlijk een half jaar elke dag gekeken, dus achteraf maar goed ook :) Anyways, wij hebben dus geen bericht gekregen dat er een CO was toegekend, maar direct de toekenning, na precies 7,5 maand. Daarna volgde een mail met de brief erin, naar Buysse die het heeft doorgestuurd aan ons....en toen werd de champagne (nogmaals) ontkurkt!
 
Hello Jolly Jumbucks,

Proficiat met jullie verwezenlijking !!!
Omdat ook wij graag een optie willen zetten op Adelaide, tenminste als het ons daar leuk lijkt, wouen we graag weten waar jullie je precies willen vestigen...Heb je kids waar je een school voor moet zoeken, of waarop baseren jullie je bij je keuze ?
Het zou leuk zijn om dit es van een ander te horen...
Wijzelf vertrekken weldra op orientatiereis nr Queens ( nog niet te koud nu, hopefully...) en als slot vd reis 5 dagen in Adelaide...Dussss, zeeer spannend allemaal....
Groetjes, xje
 
Thx Kruisje! Waar we ons op baseren dalijk? Strand voor de deur zou waanzinnig zijn :) Zwembad ook, althans het huis:) Of aan een haven...ergens tussen North Haven, Largs Bay, Semaphore, West Lakes Shore, Henley Beach, Seacliff, Marino en Brighton in....misschien wel verder zelfs: Hallet Cove, Port Noarlunga, Aldinga beach...Verder niet al te ver vd CBD, max 40 minuten....in de buurt van cafes, restaurants, winkels...
De Hills hebben we nog niet verkend, voordeel daar natuurliijk is dat het een stuk koeler met veel meer vegetatie dan de 'droge dorre' beach suburbs...
Hoeven geen rekening te houden met scholen, no kids!
Zullen de eerste 6 maanden een rental nemen, daarna zien we wel. En jij? Wat bezoeken jullie in Adelaide en wanneer? Zo'n geweldige stad trouwens en nooit verwacht!
 
Hoi JJ's!

Wat we willen bezoeken in A.(van 28/6-3/7) is zeker en vast het CD( de sfeer in de stad opsnuiven) en natuurlijk de streek van Aldinga Beach...We zijn er nog nie uit... gaan gewoon een last minute logies vastpinnen voor vertrek hier... de Lonely Planete mee om te lezen 's avonds in de camper als we nog in Queens zitten. Hopelijk kn we er ook een Vlaams gezin ontmoeten die we via een blog hebben leren kennen.
Doch, tips zijn altijd WELCOME !!!

Greetz, xje
 
Hoe lang duurt het op dit moment dat je een CO toegewezen krijgt bij de aanvraag van aan 176 visum?
Groetjes, Lenneke
 
Back
Top