Sponsorship State Government South Australia

niekje

New Member
Hai allen,

Heeft er iemand ervaring met het aanvragen van een sponsorship bij de State Government van SA?

Wij gaan voor het Skilled Regional Sponsered Visa (sub 475). Dit is een tijdelijk visum.

Echter, vul je simpelweg het online application form in en stuur je daarbij de additionele, gevraagde info (documenten) of zijn er nog haken en ogen waar ik speciaal op moet letten?

En kan iemand mij vertellen hoe lang het ongeveer duurt voordat het toegekend wordt (of niet natuurlijk... :cry:)

Ik hoor graag van jullie.

groet Niekje
 
Beste Niekje,


Ik heb hier veel ervaring in en het is precies zoals je beschrijft.

Nadat zij de laatste documenten hebben ontvangen duurt het meestal 4 weken voordat je de uitslag krijgt.


Veel succes en vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Een redelijk oud topic, maar toch even proberen.

Niekje, is het jullie gelukt om sponsorship van SA te krijgen? Wij hebben de 'online application' ingevuld en alle documenten zijn inmiddels aangekomen. Maar vonden het ook best wel moeilijk om sommige vragen van de application in te vullen, omdat je niet precies weet wat er van je verwacht wordt en je beperkte ruimte hebt voor je antwoorden. Nu maar hopen dat we alles goed hebben ingevuld!

Rob, weet jij hoe streng government SA is in het beeordelen, wordt er ook vaak geen sponsorhip gegeven. Ik voldoe in ieder geval aan alle criteria, maar weet niet hoe streng ze kijken naar wat je precies hebt ingevuld?!

Groet,

Frank
 
Fijn om weten, maar wrschl toch te verwachten dat ook hier weer de wachttyd langer en langer wordt...
Wij gaan nl ook vr Sponsorship voor SA, we zullen wel zien zeker ??
Anyway, @ Sambo: was het zweten met het IELTS examen?? Ik ben aan t blokken nu ( 30/4 exam GT), maar meer als 6u per week studie kan ik nauwelijks eraf 'pitsen'. Ben wel wat benauwd/benieuwd...
 
hoi kruisje,