Sponsorship

Ik ben er nog steeds niet uit en krijg maar geen duidelijkheid, frustiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

In sydney op een 457 visum , krijg je dan met school fee te maken of niet voor een normale public school.????????????

hoe zit het nou??/
Help!!!!!!

Tis zo handig om te weten voor je salaris onderhandelingen. :wink:

He Robbert

jammer dat het niet gelukt is.
Hopelijk vind je zo snel mogelijk wel een sponsor.

Heel veel succes ermee...

Gr Helmut

(wij willen ook proberen om aan een sponsor te komen, welke headhunters heb je aangeschreven, als ik dat vragen mag?

Wat erg voor je Robertoo, er komt vast wel iets anders uit de bus.
Wij wachten ook even af, we hebben waarschijnlijk een sponser gevonden die een 457 visum wil geven maar ik vraag me af hoe ik dan een permanent visum kan aanvragen en is dat dan via een 857 visum? Als ik op het einde van de maand door m'n TRA assessment ben kan ik een 175 visum aanvragen maar het word hier hoe langer hoe ingewikkelder, als als als...pff ik word gek van dat wachten. Kan ik naar AU op een 457 en na aanvraag bij DIAC van het 175 moet ik dan terug naar Belgie om daar in Berlijn visum te laten geldig maken...wat kan ik het beste doen? misschien gewoon een permanent visum vragen aan de sponser  :evil: hoeven we gelijk niet meer te komen  :lol:

Ik heb nog geen officieel antwoord van mijn emigratieconsultant, maar het schijnt dat je bij het aanvragen van een 175 voorrang krijgt wanneer je een joboffer hebt. Dat is dus ook nog een mogelijkheid!

Back