sponsorship

piepieter

Member
hoihoi,

waarschijnlijk is de vraag al ergens anders gesteld, maar vind er niet direct antwoord op..
dacht in de afdeling Western Australia toch het meest duidelijke antwoord te vinden..

iemand een idee hoelang een sponsorship aanvraag zelf duurt..

ps:mijn beroep staat op de WAOIDL (Western Australian Occupations in Demand List )..
klopt toch dat je gewoon online, in mijn geval, skills assessment+cv+IELTS mee moet sturen en dan afwachten?
 
Heb je niet eerst een sponsorship bij een bedrijf nodig of heb ik het gigantisch mis??
 
kdacht van niet..

mijn beroep moet op die nominatielijst staan.. en dan kan in principe ik het sponsorship van de desbetreffende staat aanvragen..
 
Klopt, in deze vorm heb je inderdaad geen sponsorship van een bedrijf nodig. Hoe het verder zit weet ik niet, wij hebben onze sponsoring uiteindelijk niet hoeven te gebruiken omdat ons visum toch nog gewoon werd toegewezen.

Succes,
Sacha
 
niemand weet precies iets over hoe lang het zou duren..

ik zou toch een richtlijn nodig hebben in verband met werken/verhuizen..

kan ik dat ergens vinden op internet of zou ik toch de immigratiedienst moeten contacteren (maar veroorzaak niet graag overlast als we onze vraag nog niet hebben ingediend :))

iemand een idee waar je info over tijdsduur zou kunnen  krijgen?
 
Wij hebben 16 weken moeten wachten vanaf het moment van dat we de aanvraag ingediend hadden bij Victoria.

Per staat is dit weer verschillend, zelfs per beroepsgroep kan dit verschillen.
De wachttijden zijn de laatste tijd wel langer geworden.

groeten Jenny
 
Wij hebben in april een state sponsporship voor WA aangevraagt: toen was de door W.A. aangegeven wachttijd minimaal 3 maanden is....
 
Back
Top