sport liefhebbers

Jan and Erna

XPdite Sponsor
Hoi

Ik heb Jan voor zijn verjaardag een abonnement op sportweek gegeven (met dank aan Joep die mij op dit idee bracht :up:) . Wij zijn er super blij mee om al het sportnieuws te kunnen lezen al is het een weekje later. Helemaal nu de EK voetbal, Tour de France en de olympische spelen eraan komen.

Als er iemand belangstelling heeft om oude sportweken te lezen laat mij het even weten. Werk/woon je in Perth of Vic Park of omstreken dan kan ik ze in de bus gooien.  :bike:

:congrats: met je verjaardag, Jan

En natuurlijk ook een  :flowers: voor op tafel.

Nou snap ik het gelijk wat je net zei. Hoop dat je het naar je zin hebt gehad en er ook eentje voor mij hebt genomen voor je verjaardag.

Mariette

Jan, gefeliciteerd i.d.d.

En leuk te lezen van die Sportweek in Down Under; ben een van de oprichters van het blad geweest....

Mariette en Letsgo dank jullie wel voor de felicitatie :up: En Mariette de bloemen staan prachtig hier op tafel :wink:

@Letsgo werk je nog steeds voor sportweek of het je alleen geholpen met oprichten, we spitten hem helemaal uit nu en zijn weer op de hoogte van sportend Nederland en omstreken :smile:

Heb je een levenslang gratis abonnement gekregen? :lol:
Hier in Perth blijkbaar geen sportliefhebbers. Heb mijn vader ook meteen maar weer een jaartje lid gemaakt.

Cheers :up:

[quote author=Jan and Erna link=topic=8621.msg114508#msg114508 date=1206435366]
Hier in Perth blijkbaar geen sportliefhebbers.
[/quote]

Tja, als de sportweek de AFL zou opnemen om te verslaan... Dan genoeg geinteresseerden waarschijnlijk ?? ;-) ;-)

[quote author=perthpete link=topic=8621.msg114562#msg114562 date=1206484445]
[quote author=Jan and Erna link=topic=8621.msg114508#msg114508 date=1206435366]
Hier in Perth blijkbaar geen sportliefhebbers.
[/quote]

Tja, als de sportweek de AFL zou opnemen om te verslaan... Dan genoeg geinteresseerden waarschijnlijk ?? ;-) ;-)
[/quote]

JA.

Jan, nog van harte gefeliciteerd.

Back