Aangezien we onderhand al 4 1/2 maand zitten te wachten op de uitslag van SS victoria EN ze daar hebben aangegeven (al sinds juli) dat ze bezig zijn met het afronden van feedback van de industrie en ze mij in teruggemaild hebben geen timeframe te kunnen geven is de moed aardig in de schoenen gezakt. Op pomsinoz heb ik een social worker gezien die al sinds mei zit te wachten. Als ze ons straks nog langer laten wachten is mijn assessment verlopen en als het antwoord dan nog eens negatief zou zijn, dan kunnen we weer een hele tijd wachten!
Zoals jullie begrijpen zijn we onderhand een beetje moedeloos, eerst alle veranderingen van 23 sept en nu dit. We zitten nu te kijken om een regionale ss van queensland aan te vragen. Dan zullen we wel die van vic moeten sluiten (of weet iemand zeker dat ze geen contacten met elkaar hebben?? :wink: :evil.
Bij de aanvraag voor Queensland vragen ze om bewijs van je financieen. Weet iemand of je daadwerkelijk dit moet laten zien middels je bankrekening afschrift? want het geld hebben we nu nog niet maar over een jaar wel. Zou een berekening van hoe je het bij elkaar gaat krijgen ook geldig zijn?
En heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat ze een uitkomst geven?
groetjes, Lenneke
Zoals jullie begrijpen zijn we onderhand een beetje moedeloos, eerst alle veranderingen van 23 sept en nu dit. We zitten nu te kijken om een regionale ss van queensland aan te vragen. Dan zullen we wel die van vic moeten sluiten (of weet iemand zeker dat ze geen contacten met elkaar hebben?? :wink: :evil.
Bij de aanvraag voor Queensland vragen ze om bewijs van je financieen. Weet iemand of je daadwerkelijk dit moet laten zien middels je bankrekening afschrift? want het geld hebben we nu nog niet maar over een jaar wel. Zou een berekening van hoe je het bij elkaar gaat krijgen ook geldig zijn?
En heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat ze een uitkomst geven?
groetjes, Lenneke