State sponsorship Approved. Invitation ook binnen!

Joff

Member
Hoera,

Op 1 Juli heb ik mijn EOI ingeleverd, 5 juli een state sponsorship aangevraagd.
2 september is de State Sponsorship goedegekeurd en gelijk een invitation to apply gekregen.

Het begint er op te lijken dat het toch echt gaat lukken.

Nu bij mijn vrouw toch nog enige twijfeling weg zien te krijgen. Hoe dichter bij het visum komt hoe meer ze gaat twijfelen.
Hebben meer mensen hier last van?
 
Ja hoor, hoe concreter het wordt, hoe meer de spanning oploopt. Althans dat is nu de eerste week na de grant.
Reframen is belangrijk :)
 
IEdereen heeft wel op zijn eiegn manier en eigen momenten twijfel.

Maak dit veel mee bij mezelf zeg maar:

devil%252Band%252Bangel%252Bhomer2.jpg


Maar probeer te rationaliseren. Waar twijfel je nu echt over? Is dat een reeële gedachte? Zo ja, hoe kun je het aanpakken? Zo nee, vergeten :) Of is de twijfel over iets waar je geen controle over hebt? Probeer dan los te laten.

Maar twijfel, ja dat lijkt me bijna logisch. Het is ook nogal een stap zeg maar. Ik ben er heel anders ingegroeid dan mijn vriendin. Dus geef elkaar de tijd en ruimte om aan het idee te wennen.

Succes!
 
Wij willen over zo'n 3 a 4 maanden vertrekken, voorgoed....maar nog steeds blijft het gevoel "is dit de juiste beslissing"
Hoe dichterbij het komt, hoe meer de twijfel toeslaat.:confused:
 
Goe
mmm bij mij was die twijfel al snel weer over als ik ging denken over: als we dan eens niet gaan? Dan was meteen duidelijk dat ik daar enorm spijt van zou krijgen. Soms moet je het gewoon loslaten en proberen.
Goede tip! En herkenbaar. Toen ons visum in het water dreigde te vallen begreep ik dat ik toch wel wilde :)
 
Ja het blijft een lastige keuze. De laatste tijd zie ik ook erg weinig banen voor mij op het net. De economies in Adelaide draait erg langzaam op het moment. Dat maakt mij ook aan het twijfelen.
 
Hoi Joff,
Heeeeel herkenbaar....schijnt erbij te horen:p wij zijn ook al een paar jaar met het visum bezig en twijfels komen en gaan en worden al heviger. Konden we maar in de toekomst kijken he?! In ieder geval veel succes:up:
 
Mooi dat het zo snel is gegaan!!! Hoe heb je die invitation to apply gekregen? via het online-portal van DIAC? Voor zover ik het begrepen heb is er elke maand aan het einde een trekking waarna de gelukkigen uitgekozen worden. Of is dat alleen voor een 189 visum en wordt een 190 visum voor State Sponsorship gelijk toegekend als de occupational ceilings nog niet bereikt zijn?
 
Back
Top