State sponsorship WA, and working in different states

Jochem

New Member
Beste Australiërs,

Vraag is simpel. Ik heb een state sponsorship (visa 176) voor WA, en wil mij settelen in Perth.
Ben op dit moment aan het onderhandelen met een service bedrijf dat meerdere vestigingen heeft in Australië. Mag ik nu ook in andere staten werk voor dit bedrijf verrichten??

Hoop dat iemand mij een duidelijk antwoord kan geven..

Bij voorbaat dank :)

Groeten, Jochem
 
Als je woon/verblijfplaats Perth is lijkt me dat geen (enkel) probleem. Zodra je adres buiten WA komt te liggen moet je wel even met wat mensen gaan babbelen zeg maar...

Heb er geen ervaring mee hoor. Maar weet dat ACT er niet zo moeilijk over doet. Voorla ook omdat de staat zo klein is dat je in een dag er zelfs op de fiets wel doorheen bent (nou ja, bijna dan...)
 
Als je woon/verblijfplaats Perth is lijkt me dat geen (enkel) probleem. Zodra je adres buiten WA komt te liggen moet je wel even met wat mensen gaan babbelen zeg maar...

Heb er geen ervaring mee hoor. Maar weet dat ACT er niet zo moeilijk over doet. Voorla ook omdat de staat zo klein is dat je in een dag er zelfs op de fiets wel doorheen bent (nou ja, bijna dan...)

Dank je wel! Dat moet de kansen zeker vergroten bij dit soort bedrijven!
 
Back
Top