State Sponsorships

delvis

Member
Mag je bij verschillende staten tegelijkertijd sponsorship aanvragen ? Of is dit af te raden ?
Als ik op een lijst sta, wil ik best wel bij 2 of 3 staten een aanvraag indienen, maar mag dat wel ?

thx
 
Mag je bij verschillende staten tegelijkertijd sponsorship aanvragen ? Of is dit af te raden ?
Als ik op een lijst sta, wil ik best wel bij 2 of 3 staten een aanvraag indienen, maar mag dat wel ?

thx

Volgens mij mag je wel bij meerdere staten state sponsorship aanvragen. Het is natuurlijk beter om 1 staat uit te kiezen waarvan je beroep straks op de SMP komt te staan. Heeft weinig zin SS aantevragen als je niet op de SMP staat.
Je moet de staat ervan overtuigen dat ze jou nodig hebben en waarom je nou zo graag in die staat wil gaan wonen.Komt ongeloofwaardig over als je meerdere staten probeerd te overtuigen. Ik zou nog even afwachten op de SMP's en dan een keuze maken welke staat het gaat worden, ik denk dat het anders overduidelijk is dat je SS aanvraagd om eerder je visum te krijgen en niet omdat je zo heeeel graag in die staat wil gaan wonen en werken. :wink:

Groetjes, Betty
 
Back
Top