State/territory sponsorship Skilled–migration

Jeroen

XPdite Hero
Geachte forumleden,

ik kan bij dit onderwerp wel wat hulp gebruiken, want ik kan het niet vinden:

Wij kunnen met een SIR-visum (misschien) Australie binnenkomen, maar we hebben wel een State/territory sponsorship Skilled–migration nodig. Ik heb van alles en nog wat gelezen op het internet, maar ik weet niet waar je zo'n sponsorship kunt aanvragen voor NSW. Ik heb al een paar mailtjes verstuurd naar Australie, maar volgens mij houden ze daar een winterslaap of zo, of ze hebben het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg druk.
Wie kan ons hierbij een duw in de goed richting geven?

Alvast bedankt.
 
Jeroen said:
Geachte forumleden,

ik kan bij dit onderwerp wel wat hulp gebruiken, want ik kan het niet vinden:

Wij kunnen met een SIR-visum (misschien) Australie binnenkomen, maar we hebben wel een State/territory sponsorship Skilled–migration nodig. Ik heb van alles en nog wat gelezen op het internet, maar ik weet niet waar je zo'n sponsorship kunt aanvragen voor NSW. Ik heb al een paar mailtjes verstuurd naar Australie, maar volgens mij houden ze daar een winterslaap of zo, of ze hebben het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg druk.
Wie kan ons hierbij een duw in de goed richting geven?

Alvast bedankt.

Jeroen

Probeer een email stuuren naar george@austimmigration.com.au

ik heb laatste gelezen dat hij alle informatie verzamelde. Hij geeft vaak gratis informatie naar andere.

success
Badri :D
 
Dat is snel (tuut tuut!), binnen 20 minuten (nou, net aan :lol: )

Hi Jeroen,



The South Australian and Victorian governments are presently the only SIR sponsors available. Other states will come later. You can visit www.liveinvictoria.vic.gov.au or http://www.immigration.sa.gov.au for more information.



Cheers,



George Lombard
 
Tasmanie biedt ook die mogelijkheid:
If you are a prospective skilled migrant who wishes to settle anywhere in Tasmania, the Department of Economic Development can nominate/sponsor your visa application through the STNI or SIR visa schemes.
Bron: http://www.development.tas.gov.au/lifestyle/regionalskilledvisas.html
 
I dacht, laat ik vandaag eens een goede daad doen, ik breng George daarvan even van op de hoogte. Weer Tuut Tuut. Hij stuurde me dit en ik hoop dat hij het goed bedoeld (mbt Tasmanie (ik krijg die verrekte puntjes er maar niet op :?: )):

Hi Jeroen,

Sorry :) I have only ever had one client seriously want to migrate to Tasmania. Nice place for a holiday!

Cheers,

George Lombard


Was jij dat Lost? :D
 
Jeroen said:
I dacht, laat ik vandaag eens een goede daad doen, ik breng George daarvan even van op de hoogte. Weer Tuut Tuut. Hij stuurde me dit en ik hoop dat hij het goed bedoeld (mbt Tasmanie (ik krijg die verrekte puntjes er maar niet op :?: )):

Hi Jeroen,

Sorry :) I have only ever had one client seriously want to migrate to Tasmania. Nice place for a holiday!

Cheers,

George Lombard


Was jij dat Lost? :D

Waarom zou je naar Tasmania (hoeven geen puntjes op :D ) willen verhuizen? Het is waarschijnlijk makkelijk om de lotterij te vinden dan een baan in Tasmania :lol:
 
Klinkt erg veel belovend voor de mensen die naar Tasmanie (krijg ze weer niet op he :D ) willen emigreren :wink: .
 
Jeroen said:
I dacht, laat ik vandaag eens een goede daad doen, ik breng George daarvan even van op de hoogte. Weer Tuut Tuut. Hij stuurde me dit en ik hoop dat hij het goed bedoeld (mbt Tasmanie (ik krijg die verrekte puntjes er maar niet op :?: )):

Hi Jeroen,

Sorry :) I have only ever had one client seriously want to migrate to Tasmania. Nice place for a holiday!

Cheers,

George Lombard


Was jij dat Lost? :D
Ik ben bang van wel :p. Ik heb een tijdje geleden een paar vragen aan George gesteld (hij is inderdaad snel met het beantwoorden van vragen).

Jeroen_1 said:
Waarom zou je naar Tasmania (hoeven geen puntjes op :D ) willen verhuizen? Het is waarschijnlijk makkelijk om de lotterij te vinden dan een baan in Tasmania Laughing :lol:
Mijn vriendin woont in Tasmanië (ik heb geen probleem met de puntjes :p) dus daarom wil ik niet naar een andere staat. Het zal in Tasmanië inderdaad wat moeilijker zijn om een baan te vinden dan ergens anders, maar ik ben hoopvol gestemd. Hoe minder emigranten naat Tasmanië willen, hoe beter het is (dan blijft het tenminste lekker rustig :wink:).
 
Er is echt wel werk in Tasmanië Jeroen, ook daar hebben ze een tekort aan beroepsbevolking! De keuze zal wat minder uitgebreid zijn dan in de steden van het vasteland. Het klimaat is er lekker mild, de natuur prachtig en zoals als Lost als zegt is het er erg rustig.
 
Ik heb al het een en ander bekeken, maar mijn voorkeur gaat echt uit naar NSW. Er is 1 detail; NSW biedt op dit moment de mogelijkheid niet voor een sponsorship. ( :cry: )

Victoria wil me niet hebben (volgens de 'Jobs in Demand-List') en SA zal een mogelijkheid kunnen zijn.

Twijfel, twijfel, twijfel.
 
Jeroen,

Je kunt ook de keuze voor jezelf maken om eerst te wonen op een plaats waar je liever niet woont, als je het land maar in bent. Je kunt altijd later nog gaan verhuizen naar het gebied van je keuze! Bovendien ben je dan al een beetje gesettled, hebt een netwerk op kunnen bouwen en is het vinden van een baan in Tasmanië (ALT 137 voor de puntjes) daardoor misschien makkelijker. Ik gooi maar een balletje op......

Ursula
 
Ursula(niet ingelogd) said:
Jeroen,

Je kunt ook de keuze voor jezelf maken om eerst te wonen op een plaats waar je liever niet woont, als je het land maar in bent. Je kunt altijd later nog gaan verhuizen naar het gebied van je keuze! Bovendien ben je dan al een beetje gesettled, hebt een netwerk op kunnen bouwen en is het vinden van een baan in Tasmanië (ALT 137 voor de puntjes) daardoor misschien makkelijker. Ik gooi maar een balletje op......

Ursula

O, maar daar ben ik wel mee eens en het zal ook wel zoiets gaan worden, maar echt prettig vind ik dat niet. Je moet na die tijd alweer iets gaan opbouwen (voor ons een punt om eens goed over na te denken).

Wie heeft een een kristallen bol die werkt? :lol:
 
Hoi Jeroen, even ter info: die puntjes krijg je met Alt-137, zo dus: ë


Groet, Isis.
 
Bedankt, even proberen ë Jaaaaaaaaaa. Nog een keer, nog een keer. ë Goed he? :D



Dank je wel Isis :wink:
 
heeft eigenlijk niets met Australie te maken maar dit werkt een stuk gemakkelijker dan die gekke alt codes voor een e met puntjes. gewoon de " toets indrukken en daarna de e dan ziet het er zo uit ë, werkt trouwens ook voor een e met een streepje druk ' toets in en daarne de e, resultaat é.

easy peasy :shock:
 
willem-lenie said:
heeft eigenlijk niets met Australie te maken maar dit werkt een stuk gemakkelijker dan die gekke alt codes voor een e met puntjes. gewoon de " toets indrukken en daarna de e dan ziet het er zo uit ë, werkt trouwens ook voor een e met een streepje druk ' toets in en daarne de e, resultaat é.

easy peasy :shock:
Helaas werkt dat geloof ik alleen als je het Nederlandse toetsenbord hebt ingesteld in Windows. (En die instelling is hier helaas niet geinstalleerd: rare jongens die Australiërs ;))
 
Hans de Visser said:
willem-lenie said:
heeft eigenlijk niets met Australie te maken maar dit werkt een stuk gemakkelijker dan die gekke alt codes voor een e met puntjes. gewoon de " toets indrukken en daarna de e dan ziet het er zo uit ë, werkt trouwens ook voor een e met een streepje druk ' toets in en daarne de e, resultaat é.

easy peasy :shock:
Helaas werkt dat geloof ik alleen als je het Nederlandse toetsenbord hebt ingesteld in Windows. (En die instelling is hier helaas niet geinstalleerd: rare jongens die Australiërs ;))

Nee, het is het US international toestenbord (rare jongens die Amerikanen). Een Nederlands toetsenbord heeft nog veel meer rare eigenschappe (volgens het boekje, ik heb nog nooit een Nederlands toetsenbord in het echt gezien, zijn waarschijnlijk erg zeldzaam :D )
 


OFX
Back
Top