Lost
Administrator
XPdite.net bestaat nu iets meer dan 14 maanden, dus dacht ik dat het wel aardig zou zijn om wat statistieken te publiceren. Iedere maand neemt het aantal bezoeken toe en op het moment hebben we per maand ongeveer 4.000 unieke bezoekers die samen de site zo'n 10.000 keer bezoeken. Bij elkaar komen deze bezoeken neer op meer dan 1.000.000 hits per maand en dat is aanzienlijk! Per maand verbruiken we met z'n allen meer dan 5GB aan bandbreedte.
Op het moment staan er meer dan 14.000 berichten op het forum en hebben we meer dan 500 geregistreerde leden. Sinds begin dit jaar bestaat de mogelijkheid om sponsor van XPdite.net te worden en zodoende de kosten te drukken. Op dit moment hebben 8 personen een donatie gedaan waarvoor mijn dank!
Ik zal proberen hier regelmatig een update te geven, zodat iedereen kan zien hoe (gezond) XPdite.net ervoor staat :wink:.
Keep up the good work!
Op het moment staan er meer dan 14.000 berichten op het forum en hebben we meer dan 500 geregistreerde leden. Sinds begin dit jaar bestaat de mogelijkheid om sponsor van XPdite.net te worden en zodoende de kosten te drukken. Op dit moment hebben 8 personen een donatie gedaan waarvoor mijn dank!
Ik zal proberen hier regelmatig een update te geven, zodat iedereen kan zien hoe (gezond) XPdite.net ervoor staat :wink:.
Keep up the good work!