Stava Kazz

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah even mijn frustratie uitgillen!!!! Zaterdag mijn IELTS (voor de 3e keer!!) Nu heb ik een aantal keren mijn taks 2 ingediend om na te kijken, eindelijk de zevens en achten!!!
Ik snap hoe task 2 werkt opbouw etc..........halleluja............

Maar is krijg alleen maar vijven op mijn task 1................ik snap die klote grafieken toch niet, ik haat cijfers snap er geen hol van!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

oke nog 2 avonden de tijd om de oplossing te vinden.............................
 
Gelukkig telt task 2 wel veel zwaarder mee dan de eerste. Wat voor cijfer moet je halen?

Probeer bij die grafieken even de tijd te nemen om eerst rustig te achterhalen wat ermee bedoeld wordt. Lees de kop (titel), kijk naar de twee verschillende assen en probeer je een beeld te vormen wat het betekent. Daarna ga je pas kijken naar de extremen en verloop van de grafieken.
Misschien heb je nog iets aan dit: http://ieltsliz.com/ielts-writing-task-1-lessons-and-tips/ Zij legt het mooi en duidelijk uit hoe je de grafiek in task 1 kunt beschrijven.

Zet 'm op zaterdag!!
 
Hoor mijn wiskunde leraar nog zeggen 'meisje ga maar in de zorg werken want 1+1 is echt geen 5' :)
Vanavond maar weer hard aan de studie, net als vroeger, 2 dagen voor de toets stampen.....................

Fan van Lebbis toevallig? ;)

Hier een frusto momentje van hem wat mij elke keer weer opbeurt: https://hobbybob.home.xs4all.nl/glasvezel/Lebbis & Jansen - A2000 en UPC.mp3

Ik zit hier hardop te lachen achter mijn bureau, collega's hebben mij nu voor gek verklaard.......ggz crisisdienst is gebeld ;):D:eek:
 
Zo vrijdag het spreekgedeelte van de IELTS gedaan, ging voor mijn gevoel erg goed. Leuke vrouw en prima onderwerpen waar ik leuk over kon kletsen.

Zaterdag de rest, lezen en luisteren ging voor mijn gevoel prima. Bij het schrijven gedeelte had ik gewoon nog een minuut of 5 over om het na te kijken. Nu maar braaf wachten tot de uitslag..........iets met geduld....

Ondertussen ligt de map met alle benodigdheden voor de AASW braaf klaar.......
 
Duimen dat het dit keer gelukt is!!!!
Had je al iets terug gehoord van je laatste remark?
 
nee nog niets gehoord, weet ook niet hoe lang ze er de tijd voor mogen nemen. Geloof iets van 6 weken dus dan hebben ze nog 2 weken de tijd.
 
Nog 1 nachtje slapen en eindelijk een antwoord of 3x scheepsrecht is.......(ondertussen ligt de map met alle AASW documenten al klaar om verstuurd te worden)
 
De grote vraag is nu: heb je nog kunnen slapen of heb je de rest van de nacht liggen stuiteren? :D

zit te grijnzen en te stuiteren op mijn bureaustoel :) en nee niet veel slaap gehad :p

Mijn manager: Zo ga ik nu eindelijk snel van je af zijn............en 5 minuten later: uhm mijn mail doet het niet, kun je even helpen.
Wat gaat ze toch zonder mij doen

*stuiter stuiter*
 


OFX
Back
Top