Stava Kazz

ik heb het formulier nog op de mail staan dus als je die wilt hebben :)
Enne ja, ik heb mij ook een ongeluk gezocht op de site, uiteindelijk gewoon gemaild :)

Mag ik jullie wat vragen over de kosten van de remark. Waar kun je dit vinden wat de kosten zijn? 🙈Wij willen dit graag ook gaan doen. Ik ben gelukkig geslaagd voor de IELTS. Maar Jarno komt net een half punt te kort voor writing. Alvast bedankt.
 
Oef ik heb geen flauw idee meer. Maar weet wel dat het zeer moeilijk is om een hoger cijfer te halen. Was bij mij zonde van het geld
 
Oef ik heb geen flauw idee meer. Maar weet wel dat het zeer moeilijk is om een hoger cijfer te halen. Was bij mij zonde van het geld
Het was mij wel gelukt om het halve puntje dat ik te kort kwam er bij te krijgen. Ik had dan ook wel het idee dat het beter was gegaan dan wat het resultaat weergaf.
 
Het komt zeker voor dat het omhoog gaat. Het komt vaker voor van niet, maar je kunt het altijd proberen ;)
 
Nou even een update, we hebben dit inmiddels gedaan. Nogmaals bedankt voor jullie advies. Helaas heeft het niet geholpen. Dus heeft Jarno een nieuw examen geboekt. Dus we gaan duimen dat de writing nu wel gehaald gaat worden.
 
Writing op IELTS is echt het meest lastig.
Weet even niet precies meer de hoe en wat; maar we hadden het laatst over PTE in je draadje. En nu hebben we het over IELTS. Dus ik ben even in de war ;)

PTE is fijner/'makkelijker'. Dus als dat een optie is...
 


OFX
Back
Top