Yep, als je de plug maar door een sparky laat vervangen.Hallo allen, kunnen alle apparaten die wij hier in Holland gebruiken, met een andere plug natuurlijk, gewoon gebruikt worden in OZ? Hoor het graag. Dacht van wel.
Dat is alleen relevant voor gelijkstroomHou wel in de gaten dat het hier Down Under is, dus alles draait de andere kant op.
South Australia heeft wel vaker geen stroom...En als er dit gebeurd (South Australia, 2016), dan heb je helemaal geen stroom
Overkomt mij ook vaak genoeg in NSWSouth Australia heeft wel vaker geen stroom...
Daarom heb ik een verzameling solar lampen die dan naar binnen verplaatst worden, kaarsen, zaklantaarns, batterijen Maar die van 2016 was wel wat extreem. Hier in Whyalla zaten we slechts 24 uur zonder stroom. Er waren plaatsen bij die zo'n 4 dagen zonder zaten.South Australia heeft wel vaker geen stroom...
Er werd vrijdag hier een power pole plat gereden door een auto, het hele dorp zat zonder stroom voor 2 uur..En als er dit gebeurd (South Australia, 2016), dan heb je helemaal geen stroom
View attachment 950
Slechts 2 uur als een power pole down is? Dan heb je het best snel terug gekregenEr werd vrijdag hier een power pole plat gereden door een auto, het hele dorp zat zonder stroom voor 2 uur..
Dat dacht ik ook alSlechts 2 uur als een power pole down is? Dan heb je het best snel terug gekregen