Stroom

Jan Thole

Member
Hallo allen, kunnen alle apparaten die wij hier in Holland gebruiken, met een andere plug natuurlijk, gewoon gebruikt worden in OZ? Hoor het graag. Dacht van wel.
 
Hallo allen, kunnen alle apparaten die wij hier in Holland gebruiken, met een andere plug natuurlijk, gewoon gebruikt worden in OZ? Hoor het graag. Dacht van wel.
Yep, als je de plug maar door een sparky laat vervangen. :D:D:D
Veel "newbies" nemen trouwens een paar stekkerdozen mee. Hoef je niet meteen alle stekkers te vervangen.
Meeste van mijn gereedschap loopt, na 10 jaar, nog steeds via de verstekkerde Nederlandse haspel.
 
Ja, alles werkt gewoon.

En als Tekkel zegt. Neem een voorraad stekkerdozen mee. Er zijn van die dingen waar je de stekker niet van kunt vervangen omdat de transformator in de stekker zit (sommige scheerapparaten en dergelijke)

Je kunt de stekkers zelf vervangen hoor. Er zijn staten waar dat eigenlijk niet mag. Maar volgens mij doet iedereen het zelf(?)
 
En voor apparaten zoals computers en tv’s kun je gewoon een nieuwe stekker kopen met Australische stekker en inpluggen.
 
South Australia heeft wel vaker geen stroom...
Daarom heb ik een verzameling solar lampen die dan naar binnen verplaatst worden, kaarsen, zaklantaarns, batterijen :D Maar die van 2016 was wel wat extreem. Hier in Whyalla zaten we slechts 24 uur zonder stroom. Er waren plaatsen bij die zo'n 4 dagen zonder zaten.
 


OFX
Back
Top