Studeren/cursus volgen in Aus als "Mature Student"

Angy

New Member
Hallo allemaal,
Omdat ik bijna alle wegen al heb geprobeerd om te gaan emigreren, ik het eigenlijk zou moeten opgeven maar dit niet kan, wil ik mijn aller allerlaatste kans grijpen om naar Australië te gaan. Een ricovolle en dure onderneming. Mijn plan is dus om met een van onze kinderen naar Australië te gaan terwijl man en oudste zoon voorlopig achterblijven. Ik ben super naarstig op zoek naar info. Ik vind alleen maar bureaus die advies geven in werken in Aus of die je snel ff een visum geven en zeggen, doe die cursus maar. Ik begrijp dat niemand zich wil branden aan een garantie maar er moet toch wel iemand zijn die ons advies kan geven? Ik las een oude post op het forum van iemand die TAFE volgde en dat daar veel studenten zaten die er puur voor het visum halen zaten. Wie o wie van jullie heeft voor mij enige nuttige info? Ik dacht aan TAFE en dan Child care. Ik werk nu als TOA (het vroegere amanuensis, Science Technician) maar dat zet geen zoden aan de dijk. Wsl moet ik daarna alsnog een sponsorship zien te bemachtigen maar mijn hoop is dat dat makkelijker gaat als je al ter plekke bent.
 
Visum bureau's zullen toch ook wel informatie hebben over visa aanvragen voor studie?
Volgens mij kunnen de meeste visumbureau's je juist helpen met de verschillende visums. Misschien heb ik het ook mis hoor, aangezien ik nooit een visumbureau in de arm heb genomen! Mijn tip zou in ieder geval wel zijn om eens een mail te sturen naar een of meerdere emigratie bureaus, om te kijken wat zij hierover kunnen zeggen.
Succes in ieder geval en ik lees wel hoe het je allemaal vergaat! Ik duim voor je dat je binnenkort toch een mogelijkheid vind...
 
Visum bureau's zullen toch ook wel informatie hebben over visa aanvragen voor studie?