Studeren in australie

Hallo allemaal :lol:

Ik zit met de overweging om een studie fotografie in melbourne te gaan volgen,het plan is nog pril en wil graag weten of er mensen zijn met het zelfde idee of die hier ervaring mee hebben?

ik zou graag meer willen weten over wat voor visa je nodig hebt,kan je eeen studiebeurs krijgen,prijzen van studies(duur of hetzelfde)??

Ik hoop hier wat te weten te komen over mijn vragen.Groetjes Mike

Haii
Misschien is het ook slim om naar de emigratiebeurs te gaan. Daar kun je alles te wten komen over visums, en er staan ook standjes over studiebeurzen etc. Kijk anders eens in de topic over de beurs > kalander > emigratiebeurs 2009

Oh wat super zeg dat je dat overweegt!
Ik ga psychologie studeren aan de Deakin University in Melbourne dus zit ook in het regelproces:p
Regel zelf alles via Studyworld (gratis organisatie) hun geven heel goed en snel antwoord op je vragen.
Het is wel duurder dan in NL. Je kan een studentenvisum aanvragen die is geldig voor zolang je studie duurt. Daar mag je 20 uur bij werken en in de vakanties fulltime.
Je kan 5x je studiebeurs meekrijgen. En daarnaast je lenen bij de ibgroep natuurlijk. Iets wat ik uiteindelijk ook wel zou moeten doen.
Ik zou als ik jou was even op www.studyworld.nl kijken of hun mailen!

Jup, het word toch echt wel lenen hoor, ik heb ook een lening bij de IB-groep, plus als je goed peutert krijg je ook nog collegegeldkrediet bovenop je prestatiebeurs.. Dus je komt er een heel eind mee..

Ik doe Psychological Sciences aan La Trobe University Melbourne, super super super! Studeren hier is zeker aan te raden, ik heb er absoluut geen spijt van en de schuld die ik er aan overhou is het ook tien keer waard.

Ik zou idd naar studyworld gaan, gewoon langs gaan dan krijg je alle folders van scholen en meteen een overzicht van prijzen en datums..

Verder zou ik wat websites van scholen opzoeken. Op de immigratie website staat een lijst van scholen waar je een visum voor krijgt..

Als je verder nog vragen hebt hoor ik t graag!! Ik ben zo'n beetje een expert ondertussen... Haha

Groetjes, Mitzi

Back