Studeren voor Nurse in Australia op Student (en dan later Skilled aanvragen)?

Martien

New Member
Tjonge, wat is het soms lastig als je van vele markten thuis bent maar niet echt 1 diploma en/of langdurige werkervaring in een vak dat op de SOL of MODL staat.

Nu zit ik me af te vragen: als ik een studie zou doen in Australië (puntjes erbij  :up: ) én er ook al bij werk (puntjes erbij  :up: ), én het is een studie (beroep) die op de MODL staat  (puntjes erbij  :up: ), dán wordt het ineens wel allemaal haalbaar. Wie heeft hier ervaring mee?

Je zou dan eerst op Student Visum moeten gaan, en dan meteen nadat je je Nursing Bachelor hebt (om maar een studie te noemen) de Skilled aan kunnen vragen.

Zeg ik het zo goed of zie ik weer 'ns wat over het hoofd?!?!?!
Was ik nog maar in de twintig, i.p.v. - bijna 41 -, want nu is het opschieten geblazen en moet ik snel spijkers met koppen gaan slaan om nog 'n kansje te maken!!!
 
Als je via de "search" knop even zoekt op studeren, vind je veel informatie over studeren in Australie. Succes ermee!
 
Hoi Martien !

Heb je mijn stuk op de portal al gelezen?  Hier staat beschreven hoe ik het heb gedaan bij gebrek aan recente werkervaring en HBO papiertje !

http://www.xpdite.net/

"Ik krijg het advies om een Student Visum te verkrijgen en een Registered Nurse Course in Australia te gaan doen. "Depending on the university you may receive credit points for the qualifications you already hold. At the end of this course, you could then apply for permanent residency under the Graduate Skilled Onshore Visa". Aldus de migration agente."

Hope this helps !

Grts,

Ingrid.
 
Back
Top