Studie(geld) oz

Henk J

New Member
Hoi Allemaal,

Ik kom dus net terug van een working holiday uit OZ.  Nu zou ik eigenlijk een baan moeten zoeken of studeren hier in NL, maar dit is een overvol ***land. Ik wil hier dus weg. Nou weet ik niet of het me gaat bevallen als ik daar woon-werk of studeer-werk, maar ik wilde sowieso als studeren. dus waarom niet in oz.

Ik wil mijn werkveld (journalistiek, geschreven) uitbreiden met websites bouwen en fotografie. daar weet ik al het een en ander van af, maar een verdieping er in met een officieel tintje klinkt altijd beter.  Zeg nou zelf, wat klinkt beter. een doe het zelf dingetje bij de loi of een master opleiding. En als je dat dan ook nog in een ander land doet is het helemaal top.

In Perth heb ik, zoals het nu is, de perfecte studie gevonden die alle elementen heeft. Maare ik vind Perth nou niet echt wat. Ik zit liever in Melbourne of Sydney, al vond ik melbourne, nuchter bekeken, ook maar een gewone stad. Wel lekker open en ruimtelijk.


Wie kan me wat over deze drie steden als (studenten)stad vertellen.



wie kan me wat vertellen over het studeren in oz zelf, college uren, theorie praktijk verhouding omgang in social life etc, boeken geld en andere kosten en zaken waar ik rekening mee moet houden

wie kan me wat vertellen over huisvesting, campus, zelf wat zoeken etc

wie kan me wat over de universiteiten in eerder genoemde steden vertellen


wie kan me wat vertellen over zaken waar ik nog niks over heb gevraagd en wel rekening mee moet houden

het idp ken ik en heb ik al contact mee gehad.

iedereen alvast bedankt voor de reacties

Henk
 
Back
Top