Stuff Dutch People Like

Haha ja ik ook, vanochtend zelfs nog eentje, maar die hadden ze gelukkig ook in het Engels :)
 
Haha ja dat doe ik ook, en ik weet dat ze dan raar klinken dus probeer ik (met wisselend succes) aan m'n collega uit te leggen wat ik bedoel... Altijd grappig :) We steken er allebei wat van op!
 
Ik heb de site gelezen en me helemaal kapot gelachen! Ook meteen even doorgestuurd naar wat ozzies zodat ze mij beter begrijpen, haha.
 
Ik heb de site gelezen en me helemaal kapot gelachen! Ook meteen even doorgestuurd naar wat ozzies zodat ze mij beter begrijpen, haha.

Zodat ze je begrijpen als je in het openbaar weer eens rustig in je neus zit te graven ;) haha kon die haast niet geloven en dan die foto van WA erbij haha!
 
Leuk hè!
Er is ook een boek: I always get my sin
en volgens mij nog wel meer.
Hilarisch!
I always get my sin too is het 2e deel van die grapjassen.
En ik riep zo vaak, "nothing on the hand" toen we nog in NL woonden, dat ik het hier ook gewoon te pas en te onpas roep!:oops: :D
 
Ik zeg ook vaak; Helaas, Peanut butter. Dit vanwege een kennis die Helaas, Pindakaas wilde vertalen toen hij in de US was...wat dus jammerlijk mislukte ;)

Uitkijken dat ik dat niet blijf zeggen in OZ.
 
"Boem is ho" werkt ook niet.
Of:
Ik geef alles aan de armen. De linker en de rechter arm.
 
There is actually a facebook page dedicated to this stuff.....it's called "Dutchisms" ;)
" So don't let go grow any grass over it" and like the page, you will be updated the whole time LOL
 
Net op tv zag ik een voorstukje van een programma waarin een Nederlandse vrouw meerdere keren aangeeft dat ze opgefokt is.. Maar in plaats van 'worked up' zegt ze 4x i'm so fucked up :p Wat een doos!!
 
Ook heerlijk, lekker Nederlands praten in Australisch/Engels gezelschap, postvakje, wat is jou vak, hoeveel vakjes? Het mooiste is nog een potje poulen/biljarten en dan in het Nederlands tegen je maat vertellen dat de bal tegen 'deze kant' aan mot. Oh ja andersom vond mijn neef het raar dat in Nederland; 'u kunt nu beginnen met pinnen'.
 
Back
Top