Subaru of Mitsubishi?

Welke kies jij?

  • Mitsubishi Outlander

    Votes: 5 26.3%
  • Subaru Forester

    Votes: 8 42.1%
  • Any other (please specify in post)

    Votes: 6 31.6%

  • Total voters
    19

Kathleen

Well-Known Member
Wat zou jij kiezen:
Mitsubishi Outlander of de Subaru Forester???
Of rij je iets heeeeel anders en ben je daar supertevreden over??

Please share!!

Okay, we zijn gewoon lekker aan het flierefluiten terwijl we moeten inpakken... yoehoehoehoe, even niet stressen moar speulen!
 
Ik ben inmiddels aan mijn vierde forester toe. Zelden problemen, goede caravantrekker en niet te zwaar waardoor hij niet zo lomp rijdt in de stad.
 
Doe mij maar een Landcruiser, zo'n 70 serie
smiley.gif
...echt super betrouwbaar!
 
Jeep Grand Cherokee ... 2011 model (als je naar een value for money maar 'echte' 4WD zoekt)

Ook een optie: Kia Sportage (gezien value for money, maar ietsje kleinere)
 
Natuurlijk de "gewone" Jeep Cherokee :) Ben nog altijd heel erg gelukkig met ons 3e kind! Vooral omdat ze erg goedkoop in onderhoud blijkt te zijn. Netjes grote en kleine beurt volgens het boekje en nu met meer dan 150.000 op de teller is alles nog perfect in orde!!! Afgezien van een klein beetje lakschade... vervelende prikstruiken in de bush :(
 
Doe mij maar een Landcruiser, zo'n 70 serie
smiley.gif
...echt super betrouwbaar!

Daar hebben we al heel wat fijne kilometers in gemaakt door de Outback en over stranden :)

Suggestie: Landcruiser 40 :)

Maar tussen de Subaru en de Mitsubishi zou ik voor de Subaru gaan. (al aan Legacy Outback gedacht?)
 
4x4 niet het hoofddoel, maar fijn als het erbij zit voor in de heuvels. Vooral als people (4x) en stuff mover. Moet tzt ook een caravannetje kunnen trekken. Verder handzaam zijn voor stadsverkeer.
Gecharmeerd van Subaru vanwege reputatie, voelt allemaal wat degelijker. Grote minpunt: het interieur is NIET flexibel.
Mitsubishi kwam in beeld omdat deze een flexibel interieur heeft, de achterbank kan volledig worden weggeklapt en het laadruim is efficienter ontworpen als de Subaru. Hij is iets groter. Maar ook 'dunner' uitgevoerd, als je snapt wat ik bedoel...
Qua rijeigenschappen tasten we bij beide nog in het duister. En of ze kwalitatief ook vergelijkbaar zijn???
Kortom, wij waren benieuwd wat de ervaringen zijn, maar M blijft een beetje achter in de poll....
 
Voor een Landrover moet je een aanhanger bij kopen.
Kun je alle reserve onderdelen vast meenemen die je gaat verliezen. :)

Waarom geen Toyota Kluger of Nissan Xtrail?
 
precies... en wie biedt Landrover??


Landrover!!!! Nooit meer!!!! Heb na 6 maanden een nieuwe auto moeten kopen :cry: Weg geld weg auto....

Rij nu een 2005 Holden Commondore Aclaim met aller er op en er aan. Saai? Ja! Degelijk? Ja! Maar het kan wel mijn paardentrailer met paard trekken en ik rij in luxe rond. Iedereen heeft beenruimte en ik hoef me ook geen zorgen meer te maken of ik onderdelen kan betalen of niet.
 
Idem hier, wij rijden in een Holden Captiva rond, ook met alles erop en eraan. Saai? Ja! En degelijk: ja! Een hele 'verstandige' keus, lekker veel ruimte, alle stoelen kunnen heel makkelijk plat gelegd wat erg handig is met verhuizen, tuinspullen kopen etc.
 
okay, dus Holden is betrouwbaar. How about Ford??

Oei.. mijn ervaring is dat je deze twee niet na elkaar moet uitspreken :lol:

Fords zijn hele goede auto's (ik heb er 1 in NL), maar Holden staat in OZ ook heel goed aangeschreven.
 
Back
Top