Subaru of Mitsubishi?

Welke kies jij?

  • Mitsubishi Outlander

    Votes: 5 26.3%
  • Subaru Forester

    Votes: 8 42.1%
  • Any other (please specify in post)

    Votes: 6 31.6%

  • Total voters
    19
hoihoi, ff een vraagje hier: wij zitten te kijken naar een auto die net effe wat meer kan dan onze camry, wat betreft bagageruimte en AWD, en betaalbaar. We kwamen een Subaru Forrester tegen uit 2011, 110k km. Zou dat een goede keus zijn? Ik twijfel een beetje omdat er al aardig wat kilometers op zitten, en ik ken subaru niet. Nouja, ik weet zowiezo niet veel van auto's! Dus bij deze, wat denken jullie?
 
Subaru Forrester is een goede gok (al blijft elke auto weer een gok)
110K is niet teveel hoor. Je ziet ze met veel meer KM gewoon vrolijk rondrijden.
Daarnaast zijn Subaru en Toyota enigzins met elkaar verbonden dus wellicht straalt er wat van de legendarische betrouwbaarheid van Toyota af op Subaru ;)
De Forrester staat ook hoog op ons lijstje van mogelijke auto's (wanneer we daar zijn) Net ff wat meer gravelroad auto dan een gewone auto en Subaru heeft veel ervaring met AWD/4WD.
In Zwitserland is het merk trouwens enorm groot. Subaru levert elk model wat ze hebben met 4WD, dat is fijn in de bergen/sneeuw.

Succes met de aankoop! (anders gewoon eerst even laten keuren?)
 
Ik rij een Holden Adventra V6 AWD met (nu) 220,000 op de teller.
Vreselijke spijt dat ding gekocht te hebben.
Ik zou graag een V8 ute hebben, of een one tonner , of een Monaro, of een.....
Maar die Adventra rijdt veel te lekker en er past veel teveel in.....:confused:
 
Ik rij een Holden Adventra V6 AWD met (nu) 220,000 op de teller.
Vreselijke spijt dat ding gekocht te hebben.
Ik zou graag een V8 ute hebben, of een one tonner , of een Monaro, of een.....
Maar die Adventra rijdt veel te lekker en er past veel teveel in.....:confused:

Dus je hebt spijt dat je een auto heb gekocht die lekker rijdt en waar veel in past?
 
Forrester is een hele goede keuze.
Niet dat ik er ervaring mee heb, maar ik weet dat de Impreza eind 90er jaren vriend en vijand versteld deed staan. Dezelfde uitstekende techniek is in de Forrester verwerkt.
Hij is ruim en ook wel een beetje stoer (voor een gezinsbak).

Veel rijplezier en nu lekker eropuit in de weekenden.
Doe ik ook hier, maar kom er toch steeds weer achter hoe klein en bekrompen het hier is:(.
 
Zaterdag komen showen he ;) xxx
Veel rijplezier en nu lekker eropuit in de weekenden.
Doe ik ook hier, maar kom er toch steeds weer achter hoe klein en bekrompen het hier is:(.

we hebben nu in elk geval weer een auto waar we mee kunnen gaan trekken. De eerste trip wordt richting het oosten!!

Cool, wel even een plaatje van hem (of is het een haar?) binnenkort in de bush met de family!

doe ik :)
 
Met Noord-West is ook niks mis! (Hint!!)

En ik begrijp dat wanneer ik op auto-jacht ga, ik jullie mee kan nemen?? :)
 
Back
Top