Subclass 175

Wimmel

Account Inactief (eigen verzoek)
Beste XPdite,

Zoals jullie al hebben begrepen wil ik via een permanent werkvergunning (subclass 175) naar Australië. Na mijn 6 weekse vakantie langs de oostkust en de geweldige bruiloft met mijn nichtje, weet ik het helemaal zeker. Heb het nog even 2 weken de rust gegeven en mijn droom van 8 jaar geleden zit er nog steeds in.

Dus ik heb een handtekening gezet bij Visa4You. Ik begin zelf met het voortraject begin februari en dat zal zo'n 3-5 maanden gaan duren. Daarna moet mijn werkervaring en mijn Bachelor of Mechanical Engineering degree goed gekeurd worden door de Australische overheid. Dit hoofd traject zal zo'n 1,5 jaar duren....

Misschien dat ik van te voren op een work holiday visa ga, om alvast ervaring op te doen daar. Ik zal de eerste tijd toch bij mijn familie gaan wonen (Townsville, dikste stad van de Oostkust) dus ik zal 0,0 risico lopen.

Groeten, Willem.
 
Hey Willem,

Goed nieuws! Visa4You is echt een aanrader, zijn daar ook op gesprek geweest en hadden er een goed niet opgedrongen gevoel bij ( Jorinda Struik
wink.gif
). Daar zit je goed!

Lees ik het nu goed? Ben je getrouwd met je nichtje?
grin.gif
grin.gif
grin.gif
( just kidding
evil.gif
)

Succes met je visum, hoop dat je nog genoeg punten hebt met het nieuwe puntenstelsel Juli 2011.

Groeten Steven
 
Haha, ik bedoelde "van mij nichtje"

Met het nieuwe punten systeem van 2011 kom ik op 75 punten uit, ruim voldoende dus! Ik kan er nog 5 punten bij krijgen als mijn familie me zou sponsoren. Dit doen ze zo wie zo al in het begin, maar dit is dus overbodig om het officieel te doen.

Bevalt het nog steeds goed daar? Nog steeds als material engineer?

Groeten, Willem.
 
Back
Top