Suffe vraag ;) Hoe emails in PDF zetten?

Mel22

New Member
Hellodio!

Misschien een hele suffe vraag, maar voor de 457 + defacto visa wordt er gevraagd om relevante emails (zoals emails tussen mij en mijn partner, tickets etc.) in pdf te zetten. We hebben het beide geprobeerd, maar het is ons nog niet gelukt. Kunnen we de emails copieren, in Word zetten en in pdf opslaan /de emails uitprinten, foto maken en in pdf opslaan / of moet er een speciaal programma voor worden gedownload?
Zo ja, wat voor programma is dat?

Bedankt weer voor de hulp! :)
 
Heb je een scanner, uitprinten en opnieuw inscannen zorgt er ook voor dat ze in pdf naar je computer gaan (maar er zijn vermoedelijk eenvoudiger oplossingen)
 
Ik heb zelf simpelweg screenshots gemaakt en die in een word document geplaatste, opgeslagen als pdf..
 
+1 voor CutePDF als je een windows bakje hebt

Op een Mac is het trouwens standaard ('printen' naar PDF) In Windows zit het nu ook (een beetje) printen naar XPS. Wat dan weer net zoiets als PDF. Maar of iedereen dat kan lezen weet ik eigenlijk. Maffe Microsoft boys.
 
Voor het inscannen van de documenten gebruik ik een iPhone en/of Android applicatie (CamScanner). Vervolgens kan deze het document als pdf uploaden naar dropbox, of emailen naar jezelf.

Inderdaad, een Mac kan printen naar PDF. Werkt prima!
 
Back
Top