Sunshine Coast (Coolum Beach)

Mark W

XPdite Sponsor
Wij zijn bezig ons te settelen in Coolum Beach. Zijn er nog meer Nederlanders in deze buurt te bekennen? Onze kinderen zijn 2, 6 en 8 jaar oud.


Mark
 
Ik vind Coolum Beach een aanrader. Het heeft niet de drukte van bijvoorbeeld Moololaba, Maroochydore, Caloundra etc maar je woont wel aan zee op ruim een uur rijden van Brisbane. Gezellig strand, boulevard etc. Huuraanbod is er redelijk. Als je meer wilt weten suur me maar een pm.
 
Misschien handig om te weten: er bestaat een informeel netwerk van NL-ers aan de Sunshine Coast compleet met BBQ's op gezette tijden.

Als je er meer van wilt weten: geef seintje ....

Coolum Beach is inderdaad prachtig (en duur ook natuurlijk om die reden) - nabijheid van scholen/werk kan wel knelpunt zijn overigens.
 
Wij wonen sinds een week in Eumundi. (Na 9 maanden door australie te hebben gereisd.) Heerlijk op een heuvel met geen buren in het zicht!
het lijkt mij wel leuk om meer te weten van het NL netwerkje in de sunshine coast. Whale ik stuur je een pm!
Groet
Anne
 
Wij zijn afgelopen weekend naar Noosa geweest en ik vind die hele omgeving erg mooi. Wij wonen zelf in Redland Bay aan de zuidkant van Brisbane. Voor ons is het meer een kwestie van werkgelegenheid, want waarschijnlijk zou ik in die regio niet aan een baan kunnen komen...
Wel erg leuk voor een dagtrip of een weekendje weg.
 
Hoi,

Wij wonen sinds een maand of twee in Springfield Lakes, ongeveer 30km ten zuiden van Brisbane CBD :)
 
Hoi Mark,

Welkom aan de Sunshine Coast.
Wij wonen sinds bijna 4 jaar in Caloundra en hebben het vreselijk naar onze zin. Onze kinderen zijn (net) 9 en 11 jaar oud.

Gabriëlle 
 
Back
Top