syllabus en transcripts

Maike

New Member
De ANC vraagt voor mijn skills assessment een syllabus en transcripts van mijn opleiding.
Weet iemand wat daarmee bedoelt wordt?
 
[quote author=Maike link=topic=1828.msg16870#msg16870 date=1117614654]
De ANC vraagt voor mijn skills assessment een syllabus en transcripts van mijn opleiding.
Weet iemand wat daarmee bedoelt wordt?
[/quote]

Hoi Maike,

Ik denk het volgende:
- Diploma
- Cijferlijst (overzicht van alle modulen)
 
Is dan het definitieve studiepuntenoverzicht (met modules, maar geen vakken) voldoende?
 
[quote author=Maike link=topic=1828.msg16889#msg16889 date=1117620088]
Is dan het definitieve studiepuntenoverzicht (met modules, maar geen vakken) voldoende?
[/quote]

Als dat ook een cijferlijst is dan lijkt me dat voldoende. Ik kan me voorstellen dat ANC (ken ik verder niet) wil weten uit welke modulen jouw opleiding heeft bestaan en welke cijfers je daarvoor gehaald hebt. Dat verlangen de meeste skills assessment authorities.
Anders stuur gerust een e-mail naar die mensen. Kweet zeker dat ze je wel willen helpen.

Komt goed!
 
het zal wel goed zijn denk ik, er staan geen cijfers bij maar bij elk moduul de behaalde studiepunten.
Cijferlijsten geven ze niet op de HBO-V (althans niet toen ik er zat) je mocht je cijfer van een bord aflezen in de hal....
Maar ik denk dat ik het wel snap.
Bedankt :)
 
Hoi Maike ! Ik zou het risico niet lopen en 'gokken' of 'denken' te weten wat de ANC bedoeld: vraag de AN M C wat ze van je willen ontvangen !

Je zult wel contactgegevens hebben maar hier is hun site:
http://www.anmc.org.au/

Als ze een erg uitgebreide beschrijving van je opleiding verlangen zou ik even contact opnemen met de OVDB:
http://www.ovdb.nl

Suc6 met alle voorbereidingen !  :up:

Cheers,

Ingrid.
 
Transcripts zijn inderdaad je cijferlijsten en met syllabus bedoelen ze een beschrijving van je cursus inhoud. Dus een inhoudelijke beschrijving van je vakken. Ik heb die voor mijn skills assessment (niet gezondheidszorg) zelf moeten maken in het engels, maar het is wel gelukt!!! Heb kopieen van oude studie gids gekregen van de studie en ze toen zelf vertaald.

succes
henriette
 
Back
Top