Tasmania!!!!!!!

Hai,

Vandaag gaat de aanvraag van VoG de deur uit.
De state sponsership hebben we al.

Dus dan blijven alleen de medicals over.

Als het allemaal een beetje mee zit hebben we in mei onze visum binnen.

Het is de bedoeling dat we in oktober de oversteek gaan maken.

Maar in de tussen tijd moeten we nog een hoop regelen........... :lol:

Cu,
Marcel

Helemaal mee eens! Laat iedereen maar lekker denken dat het hier altijd regent en koud is. Blijft het tenminste lekker rustig. :wink:

Ben er nog nooit geweest (wel een hoop gezien van  :grin:) maar ik zou me er prima kunnen vermaken, ik krijg alleen mijn vrouw niet mee denk ik  :grin:

Cheers  :cool:

[quote author=Erna link=topic=8182.msg108177#msg108177 date=1200464405]
Mag ik er dan wel een keertje vakantie komen vieren???????
[/quote]

Hmmm...Nou vooruit, als je een non-disclosure agreement tekent dan mag het! :p

[quote author=M5 link=topic=8182.msg108198#msg108198 date=1200473031]
Ben er nog nooit geweest (wel een hoop gezien van  :grin:) maar ik zou me er prima kunnen vermaken, ik krijg alleen mijn vrouw niet mee denk ik  :grin:
[/quote]

Dan kom je toch alleen?  :wink:

[quote author=Lost link=topic=8182.msg108203#msg108203 date=1200474995][/quote]

[quote author=M5 link=topic=8182.msg108198#msg108198 date=1200473031]

[/quote]

[quote author=Lost link=topic=8182.msg108203#msg108203 date=1200474995]
Dan kom je toch alleen?  :wink:
[/quote]

Mmmm, misschien is dat nog niet zo een slecht idee, is er nog iemand die zich als gids wil aanmelden  :grin:

Cheers  :cool:

Kun je niet eens op dezelfde dag je medicals en je X-ray laten doen?

Wij konden dat wel? Wij moesten er ook meer dan 50 km voor rijden om de medicals te doen. En de assistent van de panel-doctor raadde ook aan om de medicals bij de GGD te doen, van dezelfde stad (omdat deze GGD dit vaker voor emigranten deed en dus precies wist welke formulieren aangeleverd moesten worden) Ik weet zeker dat wanneer we dit bij de GGD in mijn eigen woonplaats hadden laten doen, dat er weer ik weet niet hoeveel mis was gegaan....

Wij laten het in A'dam doen, we komen uit Heerhugowaard, dus dit was het dichtste bij.
En ja het kon allemaal op 1 dag.

Maar we hebben een dochtertje van 1 jaar, en daar hoeven geen foto's van gemaakt te worden, ook geen bloed afname.
Dus om die uk nu de hele dag mee te nemen, want de medicals moet ze wel onder gaan, vonden wij geen goed idee.

Vandaar 2 data.

Gr,
Marcel

Gister de medicals gehad, en alle 3 zijn we door de APK heen.
Volgens de arts alles ok.

Nu een maand of 2-3 in spanning zitten.

Wel lekker dat alles nu klaar is.

Wordt vervolgd.

Back