Tax/ centrelink office

Catkin

XPdite Sponsor
Hoi,

Weet iemand een adres van een tax/ centrelink office in Perth (liefst in de buurt van het centrum).

Alvast bedankt,

Femke

Hoi Femke

Er zit een TAX office in Northbridge, ik dacht Francis Street, anders is het James street is vlakbij het station. Je kan ook online je TFN aanvragen.

Groetjes Erna

Ik heb al een TFN gehad toen ik aan het backpacken was en krijg deze nu weer. Denk dat het dus makkelijker is als ik evenm langs ga. Bedankt in ieder geval :up:. Mijn hostel zit in northbridge, maar niet ver van het centrum, dus het is beide te doen.

Hoi

Francis en James Street zijn beide in Northbridge ,lopen parallel. Volgens Jan was het ook Francis, dus lekker dichtbij je hostel.

Erna

Francis Street! Kan niet missen, groot gebouw aan de linkerkant van de straat als je van William Street komt. X Marielle

Ook ik zal mijn TFN opnieuw moeten krijgen, heb het in 2000 tijdens mn WHV al gehad maar kan t nergens meer vinden... Maar je kunt ook bellen naar t volgende nr als je je TFN niet meer hebt/weet, je kunt het nl maar 1x aanvragen en blijft altijd de 1e houden. Het telefoonnr van de main office om het nr te achterhalen is 0061 8 93839982. Succes!

Back