Tegenvaller...

Aussielover

XPdite Sponsor
Hoi allemaal !

Nou ik kreeg vandaag dit emailtje binnen

"Dear ...,

I am replying to your e-mail of 14 July 2004. You refer to the e-mail sent to you on 17 June indicating that your application was being submitted for consideration at the Registration Committee Meeting on 16 July 2004.

It appears that several files, including yours, were mislaid and were not submitted for consideration at the Registration Committee Meeting in July. I sincerely apologise for the inconvenience and wish to advise that your file has been submitted for the August 20th meeting.

I have spoken to the Registration Manger on this matter and as the Registration Committee does not meet until 20 August we are unable to progress your application until then.

Again, I apologise for this delay and can only assure you that we are very sincere in our regret that this should have occurred.

Yours sincerely,

Jennifer Hamilton/Flo Turnbull "

Dus ik baal als een stekker ! Mijn geduld word aardig op de proef gesteld! :(

Een positief lichtpuntje :idea: ik maak dus nog steeds kans de door mij zo fel begeerde registratie te bemachtigen ! :)
 
Ik geloof dat ik bij de tweede alinea de brief knarsentandend verder had gelezen :lol: . Maar goed, je hebt nog steeds kans, dat is goed, maar wat gaan die 2 maanden vertraging betekenen voor documenten die reeds in je bezit zijn en van datum afhankelijk zijn (bijvoorbeeld IELTS)
 
Jeroen said:
Ik geloof dat ik bij de tweede alinea de brief knarsentandend verder had gelezen
Dat omschrijft het wel aardig inderdaad! :evil:

"Jeroen" :lol: . Maar goed said:
:?:

Ik heb mijn IELTS dit jaar gedaan en dacht dat het een jaar geldig is dus daar heb ik verder geen zorgen over gelukkig! :?
 
Biljf positive dat komt zeker goed maar wel jammer dat de mensen de kans gemiste waren.... :evil:
 
badri said:
Blijf positief dat komt zeker goed maar wel jammer dat de mensen de kans gemiste waren.... :evil:

Dank je! Ik doe mijn best om positief te blijven.. :)

Mar ik heb steeds meer moeite om met 1 been in Nl te staan en met het andere been in het vliegtuig naar Oz ! :?

En dat ik collega's voor moet liegen die alsmaar vragen stellen of ik wel bij hun op de afdeling wil komen werken ! :(
 
Echt een domper dat mailtje! Nou ja, als alles goed uitpakt kun je d'r waarschijnlijk achteraf om lachen.
 
Aussielover said:
Hoi allemaal !


It appears that several files, including yours, were mislaid and were not submitted for consideration at the Registration Committee Meeting in July. I sincerely apologise for the inconvenience and wish to advise that your file has been submitted for the August 20th meeting.

Dus ik baal als een stekker ! Mijn geduld word aardig op de proef gesteld! :(

Een positief lichtpuntje :idea: ik maak dus nog steeds kans de door mij zo fel begeerde registratie te bemachtigen ! :)

JIJ baalt als een stekker?? wat denk je van mij dan. mijn duimen doen al pijn van het duimen... en nu hoor ik dat ik nog tot 20 augustus door moet gaan :(

ach ja, je moet maar denken dat ze het nu niet meer kunnen maken om je af te wijzen. enne geen nieuws is goed nieuws. Hou nog ff vol en geniet van de zomer 8)

groetjes Rob
 
Rob said:
JIJ baalt als een stekker?? wat denk je van mij dan. mijn duimen doen al pijn van het duimen... en nu hoor ik dat ik nog tot 20 augustus door moet gaan :(

:lol: HA HA HA ! Je hebt me wel aan het lachen gemaakt ! Thanks mate !

Rob said:
ach ja, je moet maar denken dat ze het nu niet meer kunnen maken om je af te wijzen. enne geen nieuws is goed nieuws. Hou nog ff vol en geniet van de zomer 8)
groetjes Rob
Ja dat dacht ik ook al !


En.. ze heeft het in haar email er ook over dat het niet lukte om alvast met the application verder te gaan! Dus m.a.w. ze gaan me registreren! :idea:

Thanks mate ! 8)
 
Aussielover said:
Rob said:
JIJ baalt als een stekker?? wat denk je van mij dan. mijn duimen doen al pijn van het duimen... en nu hoor ik dat ik nog tot 20 augustus door moet gaan :(

:lol: HA HA HA ! Je hebt me wel aan het lachen gemaakt ! Thanks mate !

Rob said:
ach ja, je moet maar denken dat ze het nu niet meer kunnen maken om je af te wijzen. enne geen nieuws is goed nieuws. Hou nog ff vol en geniet van de zomer 8)
groetjes Rob
Ja dat dacht ik ook al !


En.. ze heeft het in haar email er ook over dat het niet lukte om alvast met the application verder te gaan! Dus m.a.w. ze gaan me registreren! :idea:

Thanks mate ! 8)

No worries!!!
 
Ik help het je hopen.

Ik wil ook wel duimendraaien, als je dat liever hebt, of konijnenpootjes dragen, of klavertjes 4 zoeken, hoefijzers achterover gooien, maar ik kan ook Guus Geluk een briefje sturen voor je. Ik heb zijn adres in Duckstad namelijk. :D
 
Jeroen said:
Ik help het je hopen.

Ik wil ook wel duimendraaien, als je dat liever hebt, of konijnenpootjes dragen, of klavertjes 4 zoeken, hoefijzers achterover gooien, maar ik kan ook Guus Geluk een briefje sturen voor je. Ik heb zijn adres in Duckstad namelijk. :D

Ha ha ha! :D u r such a funny guy! :wink:
 
Back
Top