Temporary visums forum, verzoek van Ebony

Simone

XPdite Hero
Deze pm gehad van Ebony:
Zou er ook een topic temporary visa kunnen komen
subclass 457 voor expats, heb al een paar mailtjes van mensen gehad met vraagjes over hoe dat gaat met huizen, belasting, medicare.

Denk dat een hoop mensen hier wel wat aan hebben.

En sassy die heeft niet alleen een berichtje achtergelaten maar is ook langs ons huis gereden en een briefje achtergelaten.

Klinkt op zich wel logisch, maar ik bedenk me nu dat ik liever zie dat ze allemaal worden samengevoegt dan dat er nog een bijkomt....
Heel veel zaken overlappen elkaar namelijk.
En de meeste posts gaan over: voor welk visum kom ik in aanmerking..

Ik weet het niet, Het is moeilijk :(
 
Ik ben het met je eens Simone. Als blijkt dat er opeens heel veel onderwerpen gaan over een visum-type waar nog geen rubriek voor is kunnen we die altijd nog openen. Ik ben bang dat het anders een beetje te onoverzichtelijk wordt (is het nu soms al :p). Een helebooel onderwerpen zijn inderdaad voor veel visums gelijk. De rubriek "Emigreren - Australië Algemeen" is goed geschikt voor deze onderwerpen. Ook vragen over visums waarvoor (nog) geen rubriek is kunnen hier uiteraard geplaatst worden.

Suggesties om het forum te verbeteren blijven natuurlijk altijd welkom!
 
Mijn idee hierbij:

Je kunt family en spouse samenvoegen omdat deze visa typen afhankelijk zijn van je familierelatie (aangenomen dat je spouse tot je familie gaat horen :) ). Dan kun je een groep temp. visa maken waar ook de student visa (en eventueel de WHV) bij zitten. Voor deze visa is niet zoveel aanbod en de vragen zijn (denk ik) vaak hetzelfde omdat voor alle temp visa afwijkende regels gelden t.o.v. (vrijwel) permanente visa
 
Klinkt goed. Soms kan het alleen maar onduidelijker worden waar je moet posten als er zoveel onderdelen zijn. Als je het wat samenvoegt heb je (zeker als het forum groter wordt) meer kans dat de mensen het lezen die er wat aan hebben.
 
De volgende verandering is doorgevoerd:
  1. Er is een nieuwe rubriek "Temporary Visa" aangemaakt
  2. De berichten van de rubrieken "Student Visa" en "WHV" zijn verplaatst naar "Temporary Visa"
  3. De lege rubrieken "Student Visa" en "WHV" zijn verwijderd
  4. Er is een nieuwe rubriek "Spouse / Family Visa" aangemaakt
  5. De berichten van de rubrieken "Partner Visa" en "Family Migration" zijn verplaatst naar "Spouse / Family Visa"
  6. De lege rubrieken "Partner Visa" en "Family Migration" zijn verwijderd[/list:eek:]
    Nu vraag ik mij alleen af waar de vragen over de Retirement Visa geplaatst kunnen worden.
    Wat kunnen we nog meer veranderen aan het forum en de site om het geheel nog overzichtelijker en aantrekkelijker te maken? Wat missen we nog?
 
Lost said:
De volgende verandering is doorgevoerd:
  1. Er is een nieuwe rubriek "Temporary Visa" aangemaakt
  2. De berichten van de rubrieken "Student Visa" en "WHV" zijn verplaatst naar "Temporary Visa"
  3. De lege rubrieken "Student Visa" en "WHV" zijn verwijderd
  4. Er is een nieuwe rubriek "Spouse / Family Visa" aangemaakt
  5. De berichten van de rubrieken "Partner Visa" en "Family Migration" zijn verplaatst naar "Spouse / Family Visa"
  6. De lege rubrieken "Partner Visa" en "Family Migration" zijn verwijderd[/list:eek:]
    Nu vraag ik mij alleen af waar de vragen over de Retirement Visa geplaatst kunnen worden.
    Wat kunnen we nog meer veranderen aan het forum en de site om het geheel nog overzichtelijker en aantrekkelijker te maken? Wat missen we nog?

  1. Hoeveel retirement visa vragen zijn dat dan? :)
 
Zijn strict gesproken alle visa niet tijdelijk? :lol:
Ik heb geen idee, het zal wel los lopen :wink:.
 
Back
Top