Temporary work

manstaat

New Member
Halllooooo Forum,

Zoals misschien gelezen zou ik evt. 5 a 6 maanden naar Australie willen gaan!
Dit omdat ik in het 3e jaar zit en stage moet lopen voor een half jaar.
Zijn er nog mensen tips/tricks waar ik op moet letten?
Hebben meer mensen die gedaan voor hun stage?
Ik zit nu te kijken voor Sydney of Melbourne.

Rgds,

Marlin
 
Hey Marlin!
Hier op forum niet veel mensen te vinden die op zoek zijn naar stage, kan je dan ook niet meer dan de algemene tips geven; welk visum ga je voor, wat voor stage zoek je en ben je nog gebonden aan bepaalde eisen vanuit opleiding, kijk alvast eens op vacature-sites om te kijken wat voor bedrijven iets aanbieden. Daarna te gaan kijken naar; wat voor plek zal je het meeste aanspreken? Het drukke energieke van de steden, of meer de stranden of juist het hinterland?
Daar antwoorden op zoekende, denk ik dat je al een eindje komt!
 
Hey Marlin!
Hier op forum niet veel mensen te vinden die op zoek zijn naar stage, kan je dan ook niet meer dan de algemene tips geven; welk visum ga je voor, wat voor stage zoek je en ben je nog gebonden aan bepaalde eisen vanuit opleiding, kijk alvast eens op vacature-sites om te kijken wat voor bedrijven iets aanbieden. Daarna te gaan kijken naar; wat voor plek zal je het meeste aanspreken? Het drukke energieke van de steden, of meer de stranden of juist het hinterland?
Daar antwoorden op zoekende, denk ik dat je al een eindje komt!


Hi Graagweg,

Jup dat had ik ook niet anders verwacht dat ik hier geen stage ga vinden.
Ik had het misschien anders moeten formuleren.
Ik ben ook zeker naar vacature sites aan het kijken.

Zijn er mensen op stage geweest naar Australie? Ik zelf zoek iets in de buurt van Sydney of Melbourne.
Wil je het lekker uitgebreid? http://xpdite.net/forum/threads/even-voorstellen.12842/

Over visum ging ik twijvelen N.A.V. Gwens reactie :S
Training and Research (Subclass 402) Visa - Occupational Trainee Stream

Dus misschien dat dit visum nog veranderd. Maar ik doe wel hier op. :)

MvG,
Marlin.
 
Back
Top