Terrasje pikken??

Rob

New Member
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw en vroeg me af zijn er misschien terrasjes mensen in het land??

Ik dacht zo een keer in het weekend en dan lekker ouderwets "apengapen" met een biertje (of iets anders) erbij in Brisbane.

Belangstellenden??? of moet ik een goed boek kopen??

Rob
 
Goed idee Rob, maar 't is zo verdomd heet om op een terrasje te zitten! Als jij een uithoudbare plek weet, doe ik wel mee :)

Cheers!
 
Mannen, ik vind dit dus niet grappig, op een koude Belgische winterdag om 7.34 's ochtends!  :wink:

Wacht maar, over enkele maandjes (6!!) dan mail ik jullie ook eens van in mijn zwembad of omgeven door wallabies aan King's Canyon!  :-D

Sara
 
He Rob,

We hebben donderdag toch weer een Hollandsche borrel in Cafe Brussels of niet?

En Eerainuh: te heet? Nee joh: lekker onder een parasol met een koud biertje... ik heb nergens last van!

Werk in het centrum dus ruim voldoende be-parasolde terrassen op kruipafstand van m'n werkplek  :-D
Gilhooleys is favoriet maar ga ook weleens naar Public Service Club. Hoef je geen lid te zijn en ze hebben een heerlijk groot terras. The Victory is ook OK. En Brussels is ook puik maar die Belgische bieren zijn wel Duvels duur (heb je de Nederlander weer in me he?)
 
Weten jullie wel wat jullie ons hier aandoen!!!!!!!!!!!????????????

Ze hebben de Russische koude hiernaartoe gestuurd en het wordt overdag niet eens meer boven de nul graden!!!!!

Je hebt geen idee hoeveel ik wel zou willen betalen voor dat Duvelse dure biertje in het Belgisch cafe!  :lol:

Neem er ook een paar op ons hier..............

Henriette
 
Duh! Al was dat biertje 31 dollar, alles beter dan die snijdende kou!  :cry:
 
Ja Jan, ik heb 't WERRUM!  :-D Maar dat is m'n eigen schuld, ik ben in het huis aan het verven, plus ik ben niet zo'n fit mens. Maar je hebt gelijk, een glas bier - en in mijn geval een glas Sauv. Blanc - helpt gigantisch  :cheers:

En wanneer gaat dat gebeuren dan? In a fortnight or so?

Tahoedeledoki,

Irene
 
ik ben helemaal nieuw in de 'scene' (3 weken geleden voor het eerst geweest) maar begreep dat het de 1e donderdag van de maand is. Da's dus donderdag al
 
Het zonnetje schijnt, ik zweet me kapot en terwijl ik hier de reacties lees, lach ik me rot!!

Anyway. de belgische borrel is inderdaad as donderdag 2 feb. Maar ik zat eraan te denken om ergens anders in het centrum overdag een biertje te drinken, bijvoorbeeld in het weekend of zo. En ergens anders dan de Belg lijkt me ook leuk (en vriendschappelijker voor mijn portemonee), zolang ze maar een parasol hebben en een koud glas bier.

Zo te horen zijn er genoeg dorstige mensen onder ons, dus in de loop van deze week zal ik wel ff een datum prikken.

Gilhooleys is ook een favoriet, maar ben dan ook nog nooit in public service club geweest. Ik zou zeggen gooi het maar in de groep.

Enne mensen van het noordelijk halfrond... we zullen aan jullie denken!! Cheers!!

Rob
 
Wat denken jullie van zaterdag 11 February rond 15.00 uur op het terrasje van Gilhooleys??

Als er  iemand nog een (beter) alternatief/alternatief heeft dan gilhooleys, gooi het op Xpdite.

Cheers, skol, proost

Rob
 
Vooralsnog zeg ik, ja leuk! (Tenzij zich er iets dringenders voordoet :) )

Prut!

Ireen.
 
Da's nou net het eerste weekend van dit jaar dat wij niet in Brizzie zijn  :-(
Maar hopen dat het een vervolg krijgt!
 
Ech nie!  :wink: Ben altijd te porren voor een biertje drinken!
Kom net terug uit de kroeg: 'even' met collega's de werkweek 'geëvalueerd' zeg maar.

Ook de Jongerenborrel gisteravond in Brussels was erg gezellig  :wink:
 
Behalve Jan konden er nog een paar niet, dat weekend.
Dus bijdeze met de laatste wijziging:

Zaterdag 18 February om  15.00 uur @ Gilhoolies.
Wie komt, die komt en wie niet komt, die niet komt.

De mazzel en cheers,

Rob
 
OK Ireen: die kon ik verwachten  :wink:

En Rob: we hebben het op de kalender gezet! Geen smoesjes dit keer!  :-D
 
Back
Top