test foto

haha! waarom denk je dat ik zo lang in oz ben geweest ;) was de bedoeling dat ik 6 maanden zou gaan, zijn 2 jaar geworden! ik vind de ozzie mannen over het algemeen erg leuk! ik weet niet, dat hele relaxte, surf-dude-achtige, footy-brede schouders (haha, niet dat mijn vriend die heeft:) ) ik weet niet....ik zou zeggen go for it! ;)

groetjes nic
 
Haha komt helemaal goed dan  :grin:
Jij al het geluk in de wereld toegewenst met jouw vriend!!
Al trouwplannen  :wink:?
 
haha....trouwplannen genoeg! maar voorlopig zit het er nog niet in... eerst maar eens weer in oz zijn en werk en een huisje vinden...daarna zien we wel verder! trouwen kan altijd nog...ooit
 
@Nicole..
binnenkort nog niet in ieder geval.. ik wil wel weer terug.. maar als vakantie staat er eerst een ander land boven aan.. ik denk dat heel veel afhangt van of ik mijn baan na de zomervakantie nog heb of niet. Gelukkig krijg ik daar over een paar weken al duidelijkheid in.. we shall see.. ik wil in ieder geval mijn master nog afmaken in NL.. en als ik mijn baan kan behouden dan wordt 't echt op de lange baan geschoven (emigratie dan). Ik ben nu toch van de lijst af en qua werkervaring haal ik 't de komende tijd toch niet.. dus we shall see... 
 
Back
Top