Testbezoek aan Sydney: Nederlandse club?

letsgo

New Member
Hallo allemaal,

Ter voorbereiding op onze emigratie zijn mijn vrouw en dochter van plan om medio februari een bezoek van ruim twee weken aan Sydney te brengen, ondermeer bedoeld om dochterlief (14 lentes) te enthousiasmeren. Dat begint op zich redelijk aardig te lukken, zij het dat ze het dragen van een schooluniform bij voorbaat verafschuwt. Wordt even wennen dus....
Hoe dan ook, tijdens die twee weken willen ze met name de omgeving verkennen (denken ons te gaan vestigen in de Northern Beaches), scholen en sportclubs bezoeken, etc. Het lijkt hun echter ook leuk en informatief om een aantal reeds in Sydney gevestigde landgenoten te ontmoeten.
Vraag is derhalve: is er in Sydney wellicht een club/groep mensen die elkaar met enige regelmaat ontmoet (en waarbij toevallig de 2e helft van februari een bijeenkomst staat gepland)?

Alvast dank,
Ed
 
Joop van Hul, enige tijd geleden nog actief op het forum, is actief lid van een nederlandse club in Sydney. Nu is Sydney enorm groot en wellicht zitten ze wel aan de andere kant dan waar die club actief is, maar je zou hem eens een PM kunnen sturen. Ik meen me te herinneren dat zijn nickname op het forum: "mulholland" is.
Je zou daar eens op kunnen zoeken hier op het forum en hem een PM-etje sturen.

Succes...
 
De eerste donderdag van de maand is er een borrel @ Broadway (nabij centraal station)
 
Back
Top