Volume 9 Issue 2/ 2005 (dus volgend jaar zal er wel weer een nieuwe verschijnen).
ruim 280 pagina's (A4-formaat) info over emigreren naar Oz.
Contents
1. Introduction - Why Australia (met 10 paragrafen)
2. Goverment & Regional Migration (met 20 paragrafen)
3. Business Opportunities (met 13 paragrafen)
4. Investment Communications & Finance (met ca. 25 paragrafen)
5. Lifestyle (met 7 paragrafen)
6. Family Factors (met 8 paragrafen)
7. How to make the move (met 7 paragrafen).
Ondanks dat het boek meer geschreven is voor skilled en business migranten raad ik het ook voor de spouse migranten onder ons aan. Werkgelegenheid per regio wordt beschreven, maar ook bankzaken, hypotheken, housing, educatie, gezondheidszorg etc. Er staat ook wel reclame in, maar dat is bijvoorbeeld ook weer reclame van werkgevers die werknemers zoeken, dus dat kan ook nuttig zijn. Kortom: een goede aanvulling op dit forum.
GRATIS te verkrijgen bij de Australische ambassade in Den Haag. Ik heb het boek gisteren opgehaald. Groetjes, Frank
ruim 280 pagina's (A4-formaat) info over emigreren naar Oz.
Contents
1. Introduction - Why Australia (met 10 paragrafen)
2. Goverment & Regional Migration (met 20 paragrafen)
3. Business Opportunities (met 13 paragrafen)
4. Investment Communications & Finance (met ca. 25 paragrafen)
5. Lifestyle (met 7 paragrafen)
6. Family Factors (met 8 paragrafen)
7. How to make the move (met 7 paragrafen).
Ondanks dat het boek meer geschreven is voor skilled en business migranten raad ik het ook voor de spouse migranten onder ons aan. Werkgelegenheid per regio wordt beschreven, maar ook bankzaken, hypotheken, housing, educatie, gezondheidszorg etc. Er staat ook wel reclame in, maar dat is bijvoorbeeld ook weer reclame van werkgevers die werknemers zoeken, dus dat kan ook nuttig zijn. Kortom: een goede aanvulling op dit forum.
GRATIS te verkrijgen bij de Australische ambassade in Den Haag. Ik heb het boek gisteren opgehaald. Groetjes, Frank