The Munnichs family goes to Sydney

GEFELICITEERD!!!! :up:

Die 5 jaar;
Volgens mij betekent; dit dat je de eerste 5 jaar op dit visum in en uit Australie mag reizen.
Daarna moet je daarvoor een Return(ing?) Resident Visa aanvragen.

Wij hebben de paspoorten aangetekend naar Berlijn verzonden, dat kostte iets van 8€.
Terugsturen kostte niets.
Vergeet niet ook kopie van de letter erbij te doen.
Wij dachten eerst aan een lang weekend Berlijn, maar dat kost iets meer dan 8€.
Het bespaarde verschil geven we straks in OZ wel weer uit  :grin:

Bart

:congrats:

1) De eerste 5 jaar kan je onbeperkt het land in en uit reizen.Maar na deze 5 jaar moet je een Resident Return Visa aanvragen om weer in en uit te reizen voor (als ik het goed heb) 5 jaar.

2) Ik heb van veel mensen gelezen dat ze de paspoorten aangetekend naar Berlijn hebben gestuurd, en dat ze aangetekend met visum terug zijn gestuurd.
Als het bij ons zover is maken we er een (lang) weekendje Berlijn van. Zijn we daar ook geweest voor we vertrekken.

En nou maar snel de tickets boeken en alles in orde maken voor het vertrek.

Succes met alles.

Cheers,

Axel

Beste Munnichs family,

Van harte gefeliciteerd met jullie visum!!  :up:

Veel succes met alle voorbereidingen en geniet ook van deze laatste weken in NL.

Groeten,
Jenny

Hoi Loek en Jacky,

Van harte gefeliciteerd met jullie visum  :up:

Ook nog heel veel succes met het regelen van de laatste dingen.

groetjes heidi

Gefeliciteerd!! En heel veel succes met alle voorbereidingen! Voordat je het weet is het April.

Allemaal bedankt voor de felicitaties.

We vertrekken op zondag 15 maart om 17:50.
Vluchtschema Dusseldorf-London-Singapore (stop-over voor 1 dag)-Sydney en vliegen met Quantas en BA.

Cheers,
Loek

He Loeky,

De BBC staat al klaar in Woy Woy Bay :grin:.
Lekker hoor, nog een maandje en geniet nog even van het hollandse weer.
Groetjes van ons uit Woy Woy Bay

Gefeliciteerd Loeky en Jacky!
Dat is snel gegaan he!
Succes met het afhandelen van alles en veel plezier met de BBC ( what ever that may be  :wink:  bij Ingrid en Johan.

Ingrid  :cool:

[quote author=skippie link=topic=9219.msg131805#msg131805 date=1234271447]
Succes met het afhandelen van alles en veel plezier met de BBC ( what ever that may be  :wink:  bij Ingrid en Johan.
[/quote]

Haha, ik denk dat de BBC komt filmen zodra wij zullen ariveren in Sydney. Kunnen ze gelijk ook blijven BBQ-en.  :lol:

[quote author=loecky link=topic=9219.msg131808#msg131808 date=1234276808]
[quote author=skippie link=topic=9219.msg131805#msg131805 date=1234271447]
[/quote]

Haha, ik denk dat de BBC komt filmen zodra wij zullen ariveren in Sydney. Kunnen ze gelijk ook blijven BBQ-en.  :lol:

[/quote]
Ik dacht eigenlijk BundaBergCoke  :lol:

Bart

Ja de BBC komt er ook bij van pas als jullie (Loek en Jacky) ons komen BBQ (nu goed geschreven).
dat is toch wereldnieuws, dus houd even BBC in de gaten en je zit ons zo op het scherm verschijnen.
Met een lekkere steak. We dachten vandaag even om te gaan bbqen, omdat Johan jarig
is maar het is hondeweer hier. Showers and Thunderstorms, 22 gr.

w8en, w8en, w8en, w8en :sleep: :sleep:

Nog ff en dan :plane: we. Sydney here we come (18de maart)

Cheers,
TMF

Succes met het doorkomen en laat wat horen zodra je hier bent :up:

PS mocht je hulp(bv een postadres) voor de eerste weken nodig hebben, laat maar horen

Groetjes wilbvert en Margo

Hebben jullie geen rare gevoelens deze laatste week? Lijkt me een rollercoaster van gevoelens..... best eng lijkt me.

Fijne reis en geniet!  :up:

Groetjes Ingrid en Rimko

Hoi hoi,

voor het geval ik het vergeet; alvast een goede  :plane:  reis toegewenst a.s zondag.

groetjes heidi

Dag Allemaal,

Nog enkele uurtjes voor het vertrek. Zometeen hebben we nog koffie met vlaai voor enkele intimitie en dan gaan we met een grote groep naar de luchthaven.
We zullen waarschijnlijk pas over enkele dagen weer kunnen e-mailen en dan melden we ons wel weer eens.

In ieder geval iedereen alvast bedankt voor de nuttige informatie en wetenswaardigheden die we op dit forum hebben gevonden.

Thanxs,

The Munnichs Family

Back