ticket boeken....

Amber

Member
Het is bijna zover!! Ik ga eindelijk een ticket boeken naar Oz, maar nu is de vraag doe ik dit via een online ticket service of is het verstandiger om naar een reisbureau te gaan ? Vind het wel spannend want het gaat om best veel geld ..vind ik:confused:

Zelf boeken :) Als je alleen een ticket wilt kun je dat gewoon zelf. Succes!

En veel plezier. Waar ga je heen?

Is het voor een vakantie? Of enkele reis emigratie? Online is gemakkelijk en goedkoop, vergeet niet je visitor visum aan te vragen als je voor vakantie komt!

Zelf boeken :) Als je alleen een ticket wilt kun je dat gewoon zelf. Succes!

En veel plezier. Waar ga je heen?

Dank je, het wordt maar een korte "ontdekkingstocht" zal ik maar zeggen, destination Tenterfield en waarschijnlijk ook Byron Bay ;)

Hi,

Ik kijk vaak op Skyscanner of vergelijkbare sites voor prijzen en boek dan direct online met de vliegtuigmaatschappij. Heb een keer flinke problemen gehad toen ik via een website met allerlei goedkope vluchten had geboekt, want alle veranderingen etc moeten dan geregeld worden via die website. Als je direct bij de vliegtuigmaatschappij boekt, zijn veranderingen en dergelijke makkelijker te regelen.

Ik was er altijd van overtuigd dat het online goedkoper was maar ben daarvan teruggekomen. Heb een aantal keren een quote opgevraagd ter vergelijking bij een reisbureau (flight centre) en zij hadden betere en goedkopere vluchten omdat zij alle vluchten kunnen zien en matchen.

Het kan dus de moeite waard zijn om beiden te overwegen.

Last edited:
Is het voor een vakantie? Of enkele reis emigratie? Online is gemakkelijk en goedkoop, vergeet niet je visitor visum aan te vragen als je voor vakantie komt!
Korte vakantie, visa alweer verlengd met 1 jaar, geldig tot ergens in oktober volgend jaar:D

Hi,

Ik kijk vaak op Skyscanner of vergelijkbare sites voor prijzen en boek dan direct online met de vliegtuigmaatschappij. Heb een keer flinke problemen gehad toen ik via een website met allerlei goedkope vluchten had geboekt, want alle veranderingen etc moeten dan geregeld worden via die website. Als je direct bij de vliegtuigmaatschappij boekt, zijn veranderingen en dergelijke makkelijker te regelen.

Ik was er altijd van overtuigd dat het online goedkoper was maar ben daarvan teruggekomen. Heb een aantal keren een quote opgevraagd ter vergelijking bij een reisbureau (flight centre) en zij hadden betere en goedkopere vluchten omdat zij alle vluchten kunnen zien en matchen.

Het kan dus de moeite waard zijn om beiden te overwegen.
ok cool thx goede tip :)

Back