Tijdelijk verblijf in buurt van Kogarah?

Marc_P

New Member
Hallo,

ik ben een 21-jarige geneeskunde-student en van 10 oktober tot 9 december ga ik naar Sydney om daar lessen te volgen in het ziekenhuis in Kogarah te Sydney. Nu heb ik het grootste deel wel al geregeld, maar ik heb al een flinke tijd lopen zoeken en nog geen woning kunnen vinden voor die tijd. Ik heb ook al gekeken op realestate.com.au, maar zelfs daar is niks tijdelijks te vinden in de buurt van Kogarah.
Zou iemand mogelijk een fijne website weten waar ik kan kijken voor een tijdelijk verblijf of zou iemand daar misschien zelfs al iets weten te liggen?

Groetjes, Marc Piels
 
Hoi! Wat zoek je? Moet het een heel huis zijn of een kamer? Wat mag het kosten? Heb even in de krant gekeken en er is wel wat te huur daar in de buurt.
 
Ik zoek enkel een kamer. Een huis is iets te groot en te duur voor mijn studentenbudget.
Ik heb verder eens rond gekeken wat voor prijzen ik zowat kan verwachten in Sydney en ik weet dat het niet goedkoop zal zijn. Onder de 200 dollar per week zou perfect zijn, maar als een fatsoenlijke kamer iets meer dan 200 dollar kost, dan zij dat zo. Ik ben op het moment niet al te kieskeurig wat dat betreft...
 
ok. Nou, je kunt kijken op www.gumtree.com.au daar staan heel veel kamers te huur. In de krant staan kamers te huur in Kingsgrove, 5 min van het station - $140 per week
In Rockdale staan er 2, allebij dichtbij het station, de ene $ 160 p.w. en die andere zonder prijs maar zal ook wel zoiets zijn.

Er is best veel te huur. Kijk maar even op die site, als je me nodig hebt hoor ik het wel!

Dag!
 
Back
Top