Mijn vriend is Australier en woont en studeert in Melbourne. Over een half jaar ongeveer hoop ik zelf klaar te zijn met mijn studie Human Resource Management. Aangezien mijn vriend dan nog een jaar moet studeren, wil ik graag naar Melbourne voor een jaar. Ik wil daar graag werken, het liefst in mijn field, zodat ik werkervaring op kan doen. Het probleem ligt hem in het visum. Ik heb al een keer een working holiday visum gebruikt, en voldoe niet aan de voorwaarden voor een tweede aanvraag. Ik heb geen of iig niet voldoende relevante werkervaring wat ook nogal beperkingen oplevert voor andere visa.
Weet iemand of mijn plan uberhaupt wel mogelijk is? En zo ja, hoe kan ik dit het beste aanpakken? En moet dat vanuit hier geregeld worden of vanuit Australie? Ik ga daar in mei een maand heen, dus zou eventueel al dingen kunnen regelen.
Alle tips zijn hartstikke welkom!!
Alvast bedankt, Marion
Weet iemand of mijn plan uberhaupt wel mogelijk is? En zo ja, hoe kan ik dit het beste aanpakken? En moet dat vanuit hier geregeld worden of vanuit Australie? Ik ga daar in mei een maand heen, dus zou eventueel al dingen kunnen regelen.
Alle tips zijn hartstikke welkom!!
Alvast bedankt, Marion