Tijdelijke woning beschikbaar 3 maanden +

Wie wil mijn apartement huren tot het einde van mijn huurcontract?

  • Ja

    Votes: 0 0.0%
  • Nee

    Votes: 2 100.0%

  • Total voters
    2

art_key

New Member
Hallo allemaal.

Waarschijnlijk heb ik een nieuwe woning gevonden in Glengowrie. De unit waar wij op dit moment wonen is te klein en we willen graag een hond.

De unit is in Ovingham net om de hoek van de Bombay Bicycle club. Het apartement heeft 2 slaapkamers en het interieur is vorig jaar smaakvol en volledig gerenoveerd. Dus mooie donkergrijze tegels, een nieuwe keuken (met vaatwasser) en badkamer. De eigenaar is interior designer (en goed in d'r werk).

Alle meubels zijn van Freedom (stapje op van Ikea).

Er is een goed leefbare "court yard" met tuinmeubilair. Uitstekend voor summer bbq's.

Zowel de bus en de trein zijn op loopafstand. Met respectievelijk 10 en 5 minuten reistijd naar het centrum.

Kortom een leuke tijdelijke plek voor 2 personen om te wonen.

Wat kost da? $285 per week. Voor hoe lang? Ik heb de lease tot 12 januari 2009. Tot die tijd kan ik het onderverhuren. Tegen de einddatum van het contract, kan het contract overgenomen worden. De uiteindelijke beschikbaarheid afhankelijk van de beschikbaarheid van onze nieuwe woning.

Ik hoor graag jullie reacties. Voor vragen kun je mij bereiken op 0439 821 967 of 0439 074 199.

Arthur & Chantelle
 
Back
Top