Hebben jullie dat nou ook (gehad)?
Je stuurt op tijd een brief om een bepaald abonnement op te zeggen en probeert een paar weken later eens te bellen om te vragen of alles is over gekomen en of het verwerkt wordt.
Op 19 december heeft Maluka naar de KPN een brief gestuurd om ons ADSL op te zeggen. 1 maand opzegtermijn, dus per 19 januari zou alles geregeld moeten zijn. We hebben nu al een aantal keer gebeld en elke keer werd Maluka door verbonden met een andere collega of kreeg hij "even aan een collega vragen" te horen. Iemand in de wacht zetten, daar zijn ze ook heel goed in bij dit soort bedrijven... Mark heeft vandaag voor de zoveelste keer gebeld. En ik heb het ook nog eens geprobeerd, maar het levert allemaal niets op...
Nu blijkt dat ze een storing hebben en dus niet in het systeem kunnen kijken hoe het nu precies zit.
Ik maakte al een grapje tegen Mark "kpn... je wordt al bijna bang als je het woord uitspreekt!"
Mijn vraag is nu of dat in Australie precies hetzelfde is bij grote internetproviders. Heb even gesnuffeld op internet en ben wat namen tegen gekomen zoals bigpond, TPG, pacnet. Telstra zal vast ook wel internet verkopen. Je zou bijna "bang" worden om een abonnement af te sluiten bij een dergelijk bedrijf als je ziet hoe moeilijk het je hier wordt gemaakt om van zo'n abonnement af te komen.