Tip voor trade recognition.

carlijnaxel

XPdite Sponsor
Door het volgende document te downloaden kun je je ASCO code opzoeken en dan zien waar je aan moet voldoen voor een Australische kwalificatie.

http://www.ausstats.abs.gov.au/Ausstats/free.nsf/0/A86A0162E6F672DFCA256ADB001D10D4/$File/asco.pdf
 
Hartelijk dank voor de tip ! Ik ben volop bezig al mijn documenten te laten legaliseren, te kopieëren enz.. Ik doe mijn TRA-aanvraag begin augustus op de bus daar ik dan aan mijn 12 mnd werkervaring kom in de laatste 24 mnd voor aanvraag. Enig idee hoe lang het pakketje erover doet? Ik hoop dat het me lukt, meestal heb ik absoluut geen geluk met zulke dingen..we zien wel. Alvast bedankt voor de tip en veel succes verder met je aanvraag, ik volg je draadje verder op  :up:
 
Wij hebben het via het postkantoor aangetekend verstuurd (vooral vanwege de cheque) en die heeft er een dag of 6 over gedaan.
Mijn beroep staat op de MODL en de 10 dagen die ze aangeven om te verwerken klopten ook.

Succes met alles in orde te maken.

Axel
 
Ons pakketje is via TNT aangetekend gegaan en heeft er een dag of tien over gedaan, althans het bewijs van ontvangst ( Acknowledgement) had een dagtekening van 23 juni en wij hadden het de 12e verstuurd. Over de verwerking van 10 dagen (beroep staat op MODL) heb ik nog geen antwoord..

Groetjes en succes!

Marika
 
Mischien nog een tip van mij, mijn Tra was in eerste instantie afgewezen. De reden was, te kort details van de werkomschrijving. Dus beter te veel dan te kort anders kost het weer 300 dollar voor een review. Groetjes Jeroen en Mirjam.
 
[quote author=jeroen en mirjam link=topic=8999.msg120391#msg120391 date=1214847684]
Mischien nog een tip van mij, mijn Tra was in eerste instantie afgewezen. De reden was, te kort details van de werkomschrijving. Dus beter te veel dan te kort anders kost het weer 300 dollar voor een review. Groetjes Jeroen en Mirjam.
[/quote]
Helemaal mee eens.
Ik heb, voor m'n 2e review, zelfs foto's van mijn schuifmaat en kraspen toegevoegd :p
En dat heeft geholpen want ik ben nu General Mechanical Engineering Tradesperson 4111-11, al gingen we voor Metal Machinist (die staat op de MODL).

Bart
 
Back
Top