Tips voor backpacker

Happy New Year everyone!
Nieuws van meneer de backpacker, hij is al in Townsville! Hij kon niet terecht bij kennis in Sydney dus reed hij maar door, slapen in de berm en 5 dagen niet douchen! Hij deed alleen aan zelfzorg als hij bij kennissen was! Daar lijkt het nu dus op...freeloaden bij mensen die hij kent van internet! Land zien? Nee..twee wandelingen and that's it!
 
eh Mien, ga je nu niet wat ver in het afbranden van iemand op het internet?
 
Last edited:
Sorry..zijn zus blijft me maar texten..en ze maakt zich zorgen..maar ik kan niets doen...
Ze is bang dat als de kennissen hem de deur wijzen hij niet zo goede keuzes maakt, ook is het niet nodig dat hij zo reist..hij heeft eigenlijk voldoende middelen.
 
Last edited:
Toen ik aan het backpacken was, kwam ik allerlei verschillende backpackers tegen. Sommige zien niks van het land, maar wel elke kroeg, anderen zijn juist weer bezig met natuur/ cultuur. Weer anderen reizen van familie naar familie. De manier waarop deze jongen schijnbaar reist zou ook niet mijn manier zijn, maar als hij het zo wil doen is dat zijn goed recht. Denk dat het aan de mensen is waar hij verblijft om ook eigen grenzen aan te geven. En tijdens mijn drie daagse ayers rock kampeertocht heb ik ook niet kunnen douchen. Vies (gelukkig was iedereen vies), maar ook dat hoort soms bij backpacken.
Hij heeft toestemming om bij de mensen te verblijven waar hij verblijft en doet in die zin niemand kwaad. Ik zou me er niet meer druk om maken want je hebt er zelf niks meer mee te maken. Iedereen is verschillend en hij doet dit op zijn manier. Zolang hij er niemand kwaad mee doet zou ik hem lekker laten, wellicht leert hij een hoop van het reizen en zo niet is het alsnog zijn reis.
 
Mooi gezegd Catkin. Ik begrijp jouw frustratie ook wel Mien, want je blijft er steeds opnieuw bij betrokken door die berichtjes van je oud-collega. Misschien is het tijd om bij je oud-collega je grenzen aan te geven?
 
Hihi, ik lees dit allemaal en ik denk och arm kind. Ja Mien dan en niet de reiziger, want zoals wel gebleken is, hij komt er wel!
Leuk om te lezen wel hoor! Laat het gaan, laat het gaan. Iedereen doet het op zijn eigen manier.
 
Back
Top