tips voor internet/telefoonprovider en pakket?

Sorry Kathleen,
Als je terug was gegaan naar "the Gong" waren je kansen op NBN beter geweest, in Sydney zal het nog wel een tijd duren.
 
I'll take my losses :roll:
Dat gezegd hebbend, dankzij tip van Wilbert wel een site gevonden met een heeeeele lijst van aanbieders. Dank dank!!
 
Het uitrollen duurt wellicht wel 20 jaar. Maar dat is dan voor heel OZ, inclusief fixed wireless voor rural areas.

Maar er zijn dus heel veel plekken die snel(ler) aan de beurt zijn.
 
In het kader van tips:

http://www.woolworthsmobile.com.au/

5gb data indien je voor 29 AUD opwaardeert. Tegoed is 45 dagen geldig en je krijgt 10% korting als je een everyday rewards kaart hebt (dus dan 26 AUD).

I.c.m. android telefoon goed alternatief voor een 3g dongle. Tethering mag eigenlijk niet, maar bij android kunnen ze dat volgens mij niet blokkeren / zien. Bij de iphones dacht ik wel.

Maakt wel gebruik van optus netwerk.
 
We hadden eerst Club Telco... NIET DOEN, waardeloze club. Ze hebben de boel nooit aan de praat gekregen, maar wel rekeningen sturen... Uiteindelijk toch voor Telstra gekozen. Wel wat duurder, maar betrouwbaar. We hebben nu eigenlijk nooit problemen. Voor mobiel hebben we Optus. Zie de zendmast vanaf het balkon staan, toch binnen slecht bereik, moet op het balkon gaan staan... Telstra schijnt beter. Maar ik heb prepaid en Telstra zet een houdbaarheid op jouw prepaid tegoed. En dat vind ik diefstal, dus toch maar Optus met onbeperkte houdbaarheid van je prepaid tegoed. Achteraf lood om oud ijzer, haal de houdbaarheidsdatum toch nooit....
 
Back
Top